Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Susie Pickley

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Susie Pickley
SusiePickley.png
Profili
Tam Adı Susie Pickley
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Ölü Kız Son Kez Kaydı(öldürüldü)

Susie Pickley Ölü Kız Son Kez Kaydı vakasında kurbandır.

Profili

Susie, uzun siyah at kuyruğu saçlı bir genç kızdı. Üzerinde kırmızı-beyaz bir patenci kaskı ile aynı renklerde, üzerinde takımının adı olan "Helter Skaters" yazılı bir patenci tişörtü giymekte idi. Susie, paten derbisine girmeden önce ise üzerinde pembe bir tişört ise saçının sağ tarafında pembe bir toka vardı ve kalın çerçeveli bir gözlük takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Amy ve Hannah ile birlikte Susie'nin, rakip takım kaptanı Mona Middlefinger tarafından itildiğine şahit olmuşlar, bu sayede de maç iptal edilmiş ve Susie'nin maçın ortasında öldüğü doğrulanmıştır. Otopsi sonucuna göre kızın ölüm sebebi içine aşırı dozda kafein yüklenmiş olmasıydı, ki Susie'nin kafeine karşı alerjisi vardı doktorları tarafından kafein alması yasaklanmıştı. Katil, Susie'nin şişesine kafein kattığı için maçın ortasında Susie'nin, alerjisinden ötürü solunum yolları tıkanmış ve nefes alamamasından ötürü yaşamını yitirmiştir. Yani su sonuca göre cinayet silahı enerji içeceği idi. Roxie'nin dediğine göre enerji içeceğinin tadı limonataya benziyordu, bu da katilin enerji içeceğine kafeinin fark edilmemesi için limonata katmış olduğunu gösteriyordu. Roxie, aynı zamanda cesedin üzerinde bir tane not bulmuştu ve notta Susie'den kafeinli içeceği içmesini istediği yazıyordu. Ekip, aynı nota toz uyguladıktan sonra üzerinde gitar notaları bulmuşlardı, ki bu da katilin gitar çaldığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Susie'nin kayınvalidesi olan, ayrıca, Amy'nin dediğine göre, 18 yıl öncesinden suç kaydı bulunan Barbara Pickley idi.

Barbara, kadınlara karşı nasıl davranılması gerekildiği konusunda son derece açık sözlü birisi idi ve Susie'yi öldürmekte onun için hiç kolay bir seçim olmamıştı ama bunu yapması gerekiyordu. Barbara, aynı zamanda paten derbisinden nefret etmekteydi, çünkü Susie, o işe girdikten sonra yeni arkadaşlar edinmişti ve artık Barbara'nın öğütlerini dinlememekteydi. Barbara, aynı zamanda Becky Walden aracılığı ile Susie'nin Lenny Spitfire ile flört ettiğini öğrenmişti, ki bu ona göre oğlu Howard Pickley'in Susie tarafından aldatılması demekti. Zaten Susie, paten derbisine girdiğinden beridir de Howard, yavaş yavaş diğer patenci kızlara bakmaya başlamıştı. Barbara, oğlunu patenci kızlardan uzak tutmak adına Susie'nin matarasına Rocket Cow enerji içeceğinden katarak ondan kurtulmuştur. Fakat ailevi değerlerin içinde cinayetin olmaması gerektiği için Barbara, sonunda hakim karşısına çıkarılmıştır.

Yargıç Dante, Barbara'yı aile içi cinayet işlemekten ötürü fırçalamış, Barbara ise tek yapmak istediği şeyin oğlu Howard'ı korumak olduğunu dile getirerek kendisini savunmuştur. Tabii vaka boyunca ekibin Barbara'nın izlerini takip ederek kendisini yakalamış olmalarını da unutmamak lazım.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki