Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Suzuki Sakura

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Suzuki Sakura
SuzukiSakura.png
Profili
Tam Adı Suzuki Sakura
鈴木さくら
Uyruğu Japonya Bayrağı.png Japonya
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 18
Ağırlığı 102 lbs (46 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Bir Ölüm Dileği

Suzuki Sakura (Japonca: 鈴木さくら; d. 1998) Bir Ölüm Dileği vakasında bir şüphelidir.

Profili

Sakura, 18 yaşında, mor saçlı ve kahverengi gözlü bir genç kızdır. Sakura üzerine leylak rengi bir elbise giyer ve üzerinde çeşitli aksesuarlar ile sağ bileğinde güç kristalleri bileziği vardır. Sakura ayrıca origamiden anlar, sake içer ve sento hamamına gider.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Sakura'nın kurbanla çekilmiş birkaç fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban, ne zaman atari salonuna oyun oynamaya gelse kurban kendisine uygunsuz şeyler söylerdi ve bundan rahatsızlık duymaktaydı. Sakura, daha sonra oranın Tokyo'nun en iyi atari salonu olduğunu fakat kurban gibi yaşlı bir adamın müşterilerine öyle şeyler yapmaması gerektiğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Sakura'nın kurbana attığı "Beni rahat bırak" yazılı mesajı bulmuş ve Sakura'ya bunu sormak istemiştir. Kızın anlattığına göre kurban, kendisini bir partiye götürmek istemiş fakat kendisi gitmek istememekteydi. Bunun üzerine de kurban, gelirse bir daha kendisi ile uğraşmayacağını söylemişti. Dediğine göre götürdüğü yer karanlık bir yerdi ve oradan gitmek istiyordu. Bir ara kurbanın kendi içkisine hap koymaya çalıştığını fark etmiş ve bunu fark edince de hemen oradan kaçmıştı.

Soruşturmanın sonunda Emily Wallace'ın tutuklanması ile Sakura suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki