Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Sven Blattner

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
SvenBlattner.png
Profili
İsmi

Sven Blattner

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

65

Ağırlığı

170 lbs (73kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölüm Sıçrayışı(tutuklandı)

Sven Blattner (d. 1949), Ölüm Sıçrayışı (Vaka #25/81)'nda Anjulie Cruz'un katilidir.

Profili

Sven, 65 yaşında, tepesi kel, yanlarında beyaz saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Genellikle kırmızı bir gömlek giymekte ve boynuna yeşil bir atkı takmaktadır. Aynı zamanda gömleğinin sağ omuz kısmında UKB rozeti, sol elinde de altın bir saat vardır, ve altın sarısı çerçeveli bir gözlük takmaktadır. Bunların yanında Sven'in kar aracına sahip olduğu, fondü yediği ve dudak merhemi kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Sven, Uluslararası Kayak Birliğinin başkanı ve eski bir kayak sporcusudur.

UKB Logosu.png

UKB'nin (İng.: International Skiing Association/ISA) Logosu.

Ekip, Beyaz Tepeler kaplıcalarında cinsiyetçilik karşıtı bir afiş bulduktan sonra bunu analize göndermişler ve davanın Anjulie tarafından UKB'ye açılmış bir cinsiyetçilik davası olduğunu öğrenmişlerdir. Aynı zamanda Birlik, Anjulie'nin baskılarından önce kadınların Frosty Kupasında yarışmalarına müsaade etmemekteydi ve Birliğin başında Sven Blattner vardı. Cinsiyet ayrımcılığının önemli bir cinayet nedeni olabileceğini varsayan Amy, oyuncu ile birlikte Sven'i sorgulamaya gitmiştir.

Sven'in anlattıklarına göre Anjulie baş belası bir kız idi ve sürekli sporda cinsiyet ayrımcılığı konusunda kavgalar çıkartarak UKB'nin başını ağrıtırdı, fakat Amy, buna karşılık Frosty Kupasındaki kadın-erkek eşitliğinin turnuvayı daha iyi yerlere çekebileceğini söylemiştir. Sven aynı zamanda turnuvaya kadınlar kategorisinin eklenmesinin pahalıya mal olacağını düşündüğü için bunun gerçekleşmesine tamamen karşıydı. Konuşma sırasında Sven'in huysuzluğuna dikkat çeken Amy, daha sonra oyuncu ile birlikte Frosty Kupası devam etmeden önce kayak rampasını bir kez daha aramak istemiştir.

SvenB.png

Sven, basın toplantısı düzenlerken.

Daha sonra Amir Marquez ekibin yanına gelerek Sven'in dağ evinde basın toplantısı düzenlediğini söylemiştir, ki Sven, bundan sonra kadınların her hangi bir turnuvaya katılamayacaklarına karar verdiğini dile getirmişti. Sven'in bu kararı ekibi tekrardan kendisi ile konuşmaya yönlendirmişti.

Amy Sven'e kadınların turnuvalara katılamamaları konusundaki kararının doğru olmadığını söylediğinde Sven, bunun kadınların güvenliği için olduğunu dile getirmiştir. Dediğine göre kadınların atlayabilmeleri için daha uzun ve pürüzsüz rampalara ihtiyaç vardı, bu da UKB'nin bütçesini fena halde sarsabilirdi. Sven son olarak ta Anjulie'nin ölümünün diğer kadın sporcuların kış sporlarından uzak durmaları için ibret olması gerektiğini söylemiştir. Sven'in bariz cinsiyetçiliği ve aşırıya kaçan bütçe korkusu onu ekibin gözünde açık ara bir numaralı şüpheli konumuna düşürmüştü - ki zaten bütün deliller ona işaret etmekteydi - çünkü cinayet nedeni ekibe göre son derece mantık dışıydı.

Frosty Kupasında kadın-erkek eşitliğinin olması gerektiğine inanan Amy, Sven'nin Anjulie'yi ne ile öldürdüğü Sven'e söylemiştir. Tutuklama sırasında Sven, bir cinsiyetçi olduğunu belli etmiş ve - ta ki turnuvaya kadınlar ayağını da eklemek zorunda kalana kadar - bir çok spor dalı gibi kayakla atlamanın da sadece erkek sporu olduğuna inandığı için kadınların yarışmalarına karşı olduğunu dile getirmiştir. Kendi gençliğinde Frosty Kupasına katılmış, fakat her hangi bir madalya kazanamamış olan Sven, aynı şekilde her hangi bir kadının Frosty Kupasında madalya kazanmasına tahammülü olmayacağını da belirtmiştir. Sven'in itirafından sonra Amy ve oyuncu, Sven'i derhal mahkeme karşısına çıkarmışlardır.

Mahkeme sırasında Sven, kış sporlarının erkekler için olduğunu, çünkü bunların yıllar boyunca kahramanlık testi yerine geçtiğini dile getirmiştir. Sırf kadınlarda yarışsın diye rampaları daha güvenli hale getirmenin UKB bütçesine zarar vereceğini düşünen Sven, artık kış sporlarında eski şanından eser kalmadığını söylemiştir. Sven'i asıl cinayete iten şey ise Anjulie'nin UKB'yi, eğer kadınların Frosty Kupasında yarışmalarına müsaade etmezler ise, onları cinsiyetçilik yapmaktan ötürü dava edeceğine dair tehdit etmesi idi. Buna karşılık Yargıç Dante, cinsiyet ayrımcılığının hiçbir şekilde, hiç kimseye faydası olmayacağını dile getirerek Sven'i cinayet sebebini alçakça ve sapıkça bulmuş ve Anjulie'yi öldürmek ve kış sporlarında cinsiyet ayrımcılığı yapmaktan ötürü Sven'i 25 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Ek Bilgi

  • Sven, Simpsonlar adlı çizgi dizideki Mr. Burns karakteri ile aşırı derecede benzerlik göstermektedir.
  • Sven, büyük ihtimalle gerçek hayattaki Uluslar Arası Futbol Federasyonları Birliği'nin (FIFA) başkanı olan Sepp Blatter'in oyundaki halidir. Bu durum, ikisininde kadınların spor müsabakalarına katılmaları konusundaki görüş benzerliğine bakılarak görülebilir. FIFA kararına göre "FIFA erkekler ayağında sadece erkekler, FIFA kadınlar ayağında ise sadece kadınlar yarışabilir". Buna göre kadınlar ve erkekler aynı müsabakalarda karşı karşıya gelemezler, ki bu durum kadınlara kayakla atlamanın yasaklanmasına bakılarak da görülebilir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki