Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Talmadge Baldwin

1.423pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Talmadge Baldwin
TalmadgeBaldwin.png
Profili
Tam Adı Talmadge Baldwin
Boyu 5'10" (1,78 m)
Yaşı 43*
Ağırlığı 185 lbs (83 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında
İçinden Tren Geçen Vaka
Konuşan Ölüler*
Yüksek Uçan Alçak Konar
Kendi Düşen Ağlamaz

Talmadge Baldwin Ateş Hattında, İçinden Tren Geçen Vaka, Yüksek Uçan Alçak Konar ve Kendi Düşen Ağlamaz vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Talmadge Baldwin, Concordia Polis Teşkilatı'nda görevli polis komiseridir (emniyet müdürü) ve 43 yaşındadır. Baldwin kısa, hafif ağarmış siyah saçlıdır, üzerine lacivert bir takım elbise ile beyaz bir gömlek giyer ve kırmızı bir kravat ile yuvarlak şapka takar.

"Ateş Hattında"da Baldwin kokainli diş ağrısı pastili kullanır, zar oyunları oynar ve otomobile biner.

"İçinden Tren Geçen Vaka"da Baldwin nişancıdır, briyantin kullanır ve parfüm sürer.

"Yüksek Uçan Alçak Konar"da Baldwin atış yapmayı bilir ve sosisli yer.

Criminal Case'teki Rolü

Ateş Hattında

Oyuncu Baldwin ile Otis Kidd'in katili yakalamaya ant içtiği konuşmasını yaptıktan sonra konuşmak istemiştir. Dediğine göre cinayetle ilgilenmesinin nedeni sırf kurbanın bir kahraman olması değil, aynı zamanda kızıyla da nişanlı olmasıydı. Oyuncu Adelia ile konuşmak istediğinde ise Baldwin, Adelia'nın Otis'in ölümünden ötürü yıkıldığını, şu anda konuşacak durumda olmadığını söyleyerek bu isteği reddetmiştir.

Oyuncu daha sonra Baldwin'in kurbana gönderdiği, içi para dolu tehdit mektubunu bulmuş ve kendisiyle tekrar konuşmak istemiştir. Baldwin, önceki söylediklerinin aksine kurbanın kahramanmış gibi davranan bir sahtekar olduğunu, hatta yasa dışı kumar oynattığını söylemiştir. Dediğine göre kızını kandırmış olsa bile kendisi ona kanmamıştı. Oyuncu kurbana rüşvet teklif etmiş olmasının kendisi adına pek hoş görünmediğini belirttiğinde Baldwin, tek amacının kızını korumak olduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Billy Thompson'un tutuklanması ile Baldwin suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu kendisiyle bu kez yangının çıkış kaynağı olan gazyağı bidonundan aldığı parmak izi hakkında konuşmak istemiştir. Baldwin, oyuncuya arşivi arama izni vermişti fakat şu ana kadar sadece polislerin parmak izleri alındığı için pek bir şey bulacağına inanmıyordu. Oyuncu yine de şansını denemek istediğini söyleyerek polis dosyalarını aramaya karar vermiştir.

İçinden Tren Geçen Vaka

Oyuncu cinayet mahallinde Baldwin'in cep saatini kırılmış bir halde bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Baldwin, Peder Donovan'ın ölümünü işitmişti fakat bunun kaza olduğuna inanıyordu, hatta olayın aslında cinayet olduğu kabullenme niyetinde değildi. Oyuncu her ne kadar cinayete dair elinde kanıt olduğunu söylese de Baldwin, oyuncuya kulağını tıkamış ve kendisine sürekli cinayetten bahsetmekten vazgeçmesini önermiştir.

Oyuncu daha sonra Baldwin'in, Donovan cinayetinde kullanılan silahı kanıt odasından çıkarmasına yönelik verdiği emir tebligatını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre bazı dostlarına gerçek bir cinayette kullanılmış bir silah göstermek istemiş ve silahlarla arası iyi olduğu için de bunu dışarıya çıkartmakta bir sakınca görmemişti. Fakat aynı silahı gittiği partide kaybetmişti. Baldwin son olarak hatalarını yüzüne vurmasının kendisi açısından iyi sonuçları olmayacağı konusunda oyuncuyu uyarmıştır. Daha sonra Şef Wright Komiser Baldwin'in, vakayı bırakmayarak emre itaatsizlik ettiği gerekçesiyle oyuncuyu tutuklayacağını bildirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Donovan'ın katilinin ve Yeni Liman'da yaşanan göçmen kaçakçılığı ile kundaklama olayının arkasındaki failin Edward Whimple olduğunun ortaya çıkması ile Baldwin suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra Baldwin'e araştırmalarıyla ilgili tam rapor vermiş ve oyuncunun başardıkları kendisini sevindirmişti. Oyuncu her ne kadar Oscar Trefusis'e para cezası kesmek dışında başka bir şey yapamadığı için kızgın olsa da Baldwin, Şef Wright'ın söyleyeceklerinin zenginler hakkındaki fikirlerini değiştireceğini söylemiştir. Wright'ın dediğine göre başarıları üst tabakada fark edilmiş ve Takım, yılın en büyük sosyete etkinliklerinden biri olan bir partiye davet edilmişti

Yüksek Uçan Alçak Konar

Oyuncu Baldwin'in kurban ile çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Orville ile eskiden beridir dostlardı ve aynı mahallede büyümüşlerdi. Hatta aynı eskrim takımında bulunmuşlar ve neredeyse yedikleri içtikleri ayrı gitmemişti. Fakat son yıllarda birbirlerinden kopmuşlardı ama Baldwin, öldürülmesinden önce Orville'i tekrardan görecek olmaktan memnundu. Baldwin son olarak oyuncuya Orville'in katilini bulup adalete teslim etmesini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Baldwin'in karısına vermiş olduğu kabartma madalyonu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Eliza artık eski karısıydı çünkü yaptığı şey ortaya çıktıktan sonra ayrılmışlardı. Baldwin, Orville'in karısına böyle bir mücevher almış olmasına anlam verememiş, karısının Orville ile ilişkisi olduğunu öğrendikten sonra da küplere binmişti.

Soruşturmanın sonunda Abe Mullins'in tutuklanması ile Baldwin suçsuz bulunmuştur.

Kendi Düşen Ağlamaz

Oyuncu Baldwin'in, Celine Georges'un aşağıya itildiği Kule'ye giriş hakkı tanıyan rozetini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu henüz durumu izah edemeden araya giren Baldwin, Oyuncunun Yeni Liman'dan beridir kendisini cinayetle itham etmesinin canına tak ettiğini söylemiş ve kiminle uğraştığını hatırlatarak attığı adımlara dikkat etmesi konusunda uyarmıştır.

Oyuncu daha sonra Baldwin'in Alex Baldwin adlı bir yakınına yazdığı, yarışmanın finalistlerinden biriyle ilgili kartpostalı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Alex Baldwin kardeşiydi ve Stanley Spark'ın kazanması durumunda Spark'ın Exo Kıyafetini üretmek için şirketiyle anlaşma imzalamıştı. Ailesel bağlantıların haricinde Baldwin, kıyafetin neler yapabileceğini göz önünde bulundurarak bundan tüm Concordia'nın faydalanabileceğini öne sürmüştür.

Soruşturmanın sonunda katilin ve sabotajcının Eleanor Halsted olduğunun ortaya çıkması ile Baldwin suçsuz bulunmuş fakat oyuncu daha sonra Halsted'in bulaştığı yolsuzluğun nerelere kadar uzandığına dair kendisini bilgilendirmiştir. Baldwin, oyuncunun Halsted'in diğer icatları sabote etmesi için Spark'dan aldığı rüşvetin yanı sıra Kuduz Köpek denilen bir çeteciden aldığı rüşveti de ortaya çıkarmasından ötürü oyuncuyu tebrik etmiştir. Oyuncunun sıradaki hedefinin Kuduz Köpek'i bulmak olduğunu söylemesi ile Baldwin, oyuncuyu İrlanda mafyasının elinde bulunan Günahkar Yolu'na yönlendirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki