Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tammy Baker

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
TammyBaker.png
Profili
İsmi

Tammy Baker

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

40

Ağırlığı

160 lbs (73 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cinayet Kol Geziyor(tutuklandı)

Tammy Baker (d. 1974), Cinayet Kol Geziyor (Vaka #15/71)'da Odette Kamarov'un katilidir

Profili

Tammy, 40 yaşında, uzun kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir kadındır. Genellikle beyaz bir gömleğin üzerine mavi bir hırka giyer ve hırkasının yakalarında iki tane altın renkli kurdele vardır. Aynı zamanda hırkasının sağ tarafında çok renkli bir lolipop broşu vardır. Tammy'nin Rus yahnisi yediği, tebeşir kullandığı ve manikür yaptırdığı bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Tammy, Andrew Kamarov'un dadısıdır.

Ekip, Tammy ile ilk olarak Nikolai Kamarov'un karakola baskın verir gibi dalıp oğlunun kaçırıldığı hakkında şikayette bulunduğu zaman soruşturmaya dahil olmuştur. Dedğine göre Tammy, Andrew kaçırılmadan önce birlikte tebeşirle çizim yapıyorlardı, fakat Tammy'nin gözü her zaman Andrew'ı üzerinde olamıyordu. Nikolai beklentileri oldukça yüksek birisi olduğu içinde Tammy, Andrew'ın en iyi şekilde yetişmesi için elinden geleni yapmakta, ayrıca Nikolai'dan da epey bir korkmaktaydı.

Ekip, daha sonra Andrew'ın aşı listesini Tammy'nin cüzdanında bulduktan sonra Tammy ile tekrardan konuşmuşlardır. Andrew su çiçeği, çocuk felci, grip ve KKK (Kızamık-Kızamıkçık-Kabakulak) gibi hastalıklara karşı aşı olmadığı için Amy Young, Andrew'ın durumunun pek de iyi gözükmediğini düşünmekteydi çünkü bu aşıların belli dönemlerde yapılması gerekmekteydi. Odette, Andrew'ın aşılarını yaptırmamakla kalmıyor, aynı zamanda Tammy'nin de bu aşıları yaptırmasına müsaade etmiyordu, ki zaten Nikolai'da Odette'in bu vurdumduymazlığı yüzünden oğlu için bir dadı tutmuştu, çünkü Odette, bale kariyerinin bitmesinden ötürü Andrew'ı sorumlu tutmaktaydı. Vakanın sonunda Tammy'nin ekibe başından beridir yalan söylediği ortaya çıkmış ve Tammy, bütün deliller onu işaret ettiğini için tutuklanmıştır.

Tammy, Odette'in kötü bir anne olduğunu düşünmekteydi çünkü, sırf bale kariyerinin bitmesinden Andrew'ı sorumlu tutmakta ve oğlunun aşılarını bile yaptırmamaktaydı. Artık Odette'in vurdumduymazlığına dayanamayan Tammy, Odette'in kahvesine çok sayıda kan sulandırıcı atmış ve Odette'in kahveyi içmesini beklemiştir. Daha sonra Odette, Andrew'ı okuldan almak için Tammy'nin yanına gitmişti çünkü bir kereliğine Anne'yi oynamak istiyordu. Fakat Odette, kahveyi içtikten sonra kendisini kötü hissetmeye başlamıştı. Bu sırada Andrew'e Odette'in göstermediği ilgiyi göstermeye niyetli olan Tammy, Odette'in öldüğünden emin olmak için atlıkarıncayı tekrardan yoklamaya gitmiş ve emin olduktan sonrada ceketinin üzerine tebeşirle "Kötü Kadın" yazarak Odette'in yapmacıklığını bütün Şehir Merkezi'ne göstermek istemiş, ve kan sulandırıcı kutusunu da o sırada orada düşürmüştü. Amy Young, Andrew'ın nerede olduğunu sorduğunda Tammy, kendi dairesinde ve güvende olduğunu söylemiştir. Ekip, Tammy'nin iddiasını doğrulamak için daireye gittiklerinde Andrew'ı orada bulmuşlar ve onu babası Nikolai'a götüreceklerini söylemişlerdir.

Mahkeme sırasında Tammy, Yargıç Dante'ye Odette'yi öldürme sebebinin Andrew'ın düzgün yetiştirilmesini sağlamak olduğunu dile getirmiştir. Fakat Dante Nikolai'nin, her ne kadar akli dengesi yerinde olmasa da, eninde sonunda sicili temiz bir dadı bulabileceğini söyleyerek Tammy'yi adam öldürme ve alıkoyma suçlarından ötürü şartlı tahliye olanağı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırmıştır.

Vakanın bitiminde Amy, Tammy'nin, Andrew'ın aşılarını düşünmesinin iyi bir şey olduğuna inansa da, sırf oğluna ilgi göstermiyor diye annesini öldürmesi kabul edilemez bir şeydi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki