Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tao Wei

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
TaoWei.png
Profili
İsmi

Tao Wei

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

35

Ağırlığı

199 lbs (90kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kalpsiz

Tao Wei (Çince: 魏滔, d. 1979), Ling Zhang'ın öldürüldüğü Kalpsiz (Vaka #11/67)'de bir şüphelidir.

Profili

Tao, 35 yaşında, hafif dağınık kısa saçları olan, koyu kahverengi gözlü ve hafif bıyıklı bir adamdır. Boynunda bir tane ejderha dövmesi ve üzerinde koyu kahve bir ceket ile siyah bir kravat, içinde ise bordo bir gömlek vardır. Aynı zamanda boynuna ejderha motifli, koyu kahve bir şal takmaktadır. Tao, ceketinin sağ tarafına bir adet gül takmaktadır, ayrıca kumar oynadığı, vodka içtiği ve akapunktur ile ilgilendiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Tao bir çetecidir fakat henüz Çin Mafyası'nın bir mensubu olup olmadığı bilinmemektedir.

Ekip, Moloko Barı saldırısında kullanılan beyzbol sopasının üzerinde Tao'nun parmak izlerini bulduktan sonra kendisini sorguya almışlardır. Amy, Tao'nun yaptıklarının Çin ve Rus toplumu arasında bir savaş çıkartabileceğini düşünmekteydi fakat Amir Marquez, ekipten Tao'ya dikkatli yaklaşmalarını istemiştir çünkü toplum kavgasının daha beter yerlere gelmesini kimse istemezdi.

Amy, Tao'yu vandallıkla suçlamış fakat Tao, bunu kendi toplumunun iyiliği için yaptığını söylemiştir, çünkü dediğine göre Ruslar, Ling'in ölmesini istiyorlardı. Tao, Ling ile önceden ayarlanmış bir şekilde evlecenek olduğunu dile getirmiş fakat Amy, yine de Tao'ya mekan yağmalamaktan ötürü ceza kesmiştir.

Ekip, daha sonra Moloko barında kırmızı zarfın içinde bir evlilik davetiyesi bulmuşlardir. Amy, Tao'nun Ling'in Piotr Golovanov ile gizlice evlendiğini bildiği zaman neler yapabileceğini düşünmekten kendini alı koyamamıştır. Tao, Ling ile önceden pşanlandıği gibi evlenebilmek için hayatının bütün birikimini ona yatırmış, tabii yemek yapmak, akapunktur ile ilgilenmek vs. şeyleri de unutmamak lazım, fakat yine de Ling'i etkilemeyi başaramamıştı. Amy, sırf Ling gelenekleri çiğnedi diye Tao'nun onu öldürmüş olabileceğini düşünmüştür.

İçKargaşaPosteri.png

Tao'yu öfkelendiren İç Kargaşa posteri.

Vakanın sonunda katil tutuklandığı için Tao serbest bırakılmış, fakat ileride daha fazla sorun çıkartabileceği düşüncesi ile polis tarafından tekrardan yoklanmak istenmiştir. Çin Mahallesinde bulduğu bir poster Tao'yu epey bir kızdırmıştı, ve ekip, parçalanmış posteri bulup, birleştirip tozladıktan sonra bunun aslında Rus-Çin kavgasından daha kötü bir şeye ait olduğunu saptamışlardır, yani İç Kargaşa adlı örgüte.

Ekibin Tao'ya posterin İç Kargaşa'nın işi olduğunu söylemeleri Tao'yu daha çok öfkelendirmişti çünkü onların anarşist bir çete olduklarını biliyordu. Amy, Tao'dan artık sorun çıkarmamasını istemiş ve Tao'da isteksiz bir biçimde kabul etmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki