Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tashi

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Tashi
Tashi23.png
Profili
Tam Adı Tashi
བཀྲ་ཤིས
Uyruğu Bhutan Bayrağı.png Bhutan
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 30
Ağırlığı 170 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Sessizliği(tutuklandı)

Tashi (Dzongka: བཀྲ་ཤིས; okunuşu: Taşi; d. 1986) Ölüm Sessizliği vakasında Lam Ugyen'in katilidir.

Profili

Tashi, 30 yaşında bir gezgin müzisyendir. Tashi orta uzunlukta siyah saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve hafif kirli sakalı ile yüzünde bir yara izi vardır. Genel olarak üzerine renkli bir cübbe giymekte ve turkuvaz bir boncuk takmaktadır. Tashi'nin aynı zamanda çhaang içtiği, yürüyüş çizmesi giydiği ve dikiş diktiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu tapınakta kurbanın şapkası ve diğer eşyalarını bulduktan sonra Tashi şüpheli olmuştur. Dediğine göre bir gün dağda kaybolduğunda kendisine yiyecek ve sığınacak yer verdiği için Ugyen'e hayatını borçluydu. Normalde tapınakta kalabilmesi için bir keşiş olması gerektiği halde kurban kuralları pek önemsemediği için buna gerek kalmamıştı.

Oyuncu daha sonra Tashi'ye ait, sonunda kurbanla buluşacağı bir test bulmuş ve Tashi'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre bu, kurbanın evlatlık kızı Deki'ye olan sevgisini kanıtlamak için girmesi gereken bir ağır iş testiydi. Bhutan'da geleneksel olarak damat adayının üç yıl boyunca ağır işler yaparak geline değerini kanıtlaması gerekmekteydi. Tashi'nin yaptığı işler ise genellikle manastır ve çevresindeki işler idi. Uygen Deki'nin tek ailesi olduğu için de kızını ondan isteyip gönül rızasını alacaktı fakat Ugyen öldüğü için artık bu mümkün değildi.

Soruturmanın sonunda ise kurban ile olan ilişkisine rağmen katilin Tashi olduğu ortaya çıkmıştır. Tashi kurbanın evlatlık kızı Deki'ye aşıktı ve üç yıl boyunca yaptığı zorlu işlerin ardından kızı Ugyen'den isteyecekti. Fakat Ugyen'in başından beridir Deki'yi vermeye niyeti olmadığını, hatta evlatlık kızını zorla karısı yaptığını öğrenen Tashi, bunun üzerine Deki'yi ne pahasına olursa olsun yaşlı keşişin elinden kurtarmaya karar vermiş ve Ugyen'in kolunu baltayla keserek ölüme terk etmişti. Mahkeme de Tashi, Deki'yi Ugyen'in elinden kurtarmak için yaşlı keşişi öldürdüğünü belirtmiştir. Bunun üzerine Yargıç Adaku, cinayetin hiçbir biçimde çözüm olmadığını söylemiş ve Tashi'yi 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki