Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Taylor Kirby

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments16 Share
Şüpheli
TK.png
Profili
İsmi

Taylor Kirby

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

20

Ağırlığı

120 Ibs (55kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bahar Tatili Katliamı(tutuklandı)
Rorschach Azraili(adı geçti)

Taylor Kirby (d. 1993), Bahar Tatili Katliamı (Vaka #38)'nda Aaliyah Banks'in katilidir.

Profili

Taylor 20 yaşında, 5,5" (1,65m) boyunda ve bir örgülü at kuyruğu şeklinde kumral saçlı bir kızdır. Koyu yeşil renkli gözlere sahiptir, omuz kemiğinin üstünde bir ısırık izi vardır ve beyaz bir tişört giyer. Tişörtün üstünde kamuflaj desenli ceket giyer. Taylor 120 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Bir spor salonunda çalışır, plaj terlikleri giyer ve sakız çiğner.

Vakadaki Rolü

Taylor, Grimsborough Gölü'nün kirliliğini sona erdirmek için çalışan bir eko-savaşçı/eylemci idi. Taylor göldeki bahar sonu partisini durdurmalarını söylemiş fakat o kadar öfkelenmiştir ki karakola gelip Jones'un üstüne mavi boya atmıştır. Taylor ekip tarafından tekrar sorguya alındığında güçlükle Ramirez'i itmiş ve Taylor'ın atletik olduğu öğrenilmiştir. Taylor, Aaliyah ile birlikte ne kadar protesto yapmış olsalar bile Taylor, Aaliyah'in genel performansını beğenmiyordu.

Vakanın sonuna doğru tüm deliller Taylor'ı işaret ettiğinde tutuklanmıştır. Taylor'ın amacı Grimsborough Gölü'nün kirliliği hakkında biliçlendimesiydi. Aaliyah, Balo Kraliçesi seçilmek için çabalıyordu ve artık bu boş protestoları bıraktığında Taylor son derece öfkelenmişti.

Taylor, Biyoloji Amfitiyatrosuna gelen, soğutucunun içindeki piranhaları almış ve Aaliyah ile yüzleşmek için göle gitmiştir. Taylor, Aaliyah'ın kafasına piranhaları atmış, piranhalar da Aaliyah'ın bacağını kemirmişlerdir.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki