Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Teresa Turing

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Şüpheli
TeresaTuring.png
Profili
İsmi

Teresa Turing

Boyu

5'6" (1,68 m)

Yaşı

34

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Merhum

Vakalar

Akıllı Para
Ölümsüz Günah(öldürüldü)

Teresa Turing (kızlık soyadı Meduse; 1981-2015) Ernest Turing'in öldürüldüğü Akıllı Para'da bir şüphelidir. Teresa, Ölümsüz Günah'ta öldürülmüştür.

Profili

Teresa, 34 yaşında, uzun dalgalı sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındı. Meteor Systems CEO'su Ernest Turing'in "gösterişli eş"i olan Teresa, genel olarak yeşil bir elbise giymekte ve altın bir kolye ile bilezik takmaktadır. Teresa'nın ayrıca yoga yaptığı da bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde Teresa'nın adının yazdığı bir son dakika birinci sınıf bir uçak bileti bulduktan sonra Teresa soruşturmaya dahil edilmiştir. Teresa'nın dediğine göre Ernest, kendisine parasında çok fazla harcadığını söylemekteydi, bileti almasındaki amaç ise Ernest'e istediğini yapabileceğini göstermekti. Ernest başta kendisine kızmış olsa da, sonunda karısının görünüşüne dayanamayıp dakikasında affetmişti. Amy kendisine onunda aynı şekilde karşılık verip vermediğini sorduğunda Teresa, aşk ile arasının olmadığını ve düşündüğü tek şeyin para olduğunu söylemekten çekinmemiştir.

Oyuncu daha sonra yüzü kendisininkine benzeyen bir robot başı bulmuş ve bunun hakkında Teresa ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Ernest'in kendisini, kendisinin robot hali ile değiştireceğini öğrenen Teresa öfkeden çılgına dönmüştü. Başta bunu, kendisinin güzelliğine ithafen yaptığını düşünse de aslında Ernest'in robotu yapmasının amacı robotun Teresa'dan daha az para harcayacak olmasıydı. Ayrıca Ernest, robotu tamamladıktan sonra Teresa'yı beş parasız bırakacaktı. Amy'nin Teresa'dan şüphelenmesi üzerine Teresa, kocasını öldürmek ile işi olmayacağını dile getirmiştir.

Soruşturmanın ardından Ernest'i öldürenin robotu Per-Sephone olduğunun ortaya çıkması ile Teresa'nın suçsuz olduğunu anlaşılmıştır. Fakat oyuncu daha sonra Ernest'in vasiyetini bulmuştur ve vasiyetinde, ölmesi durumunda Meteor Systems'ın tamamını Teresa'ya devredeceğini belirtmekteydi. Ekip kendisine bunu bildirdiğinde Teresa, başta para yerine işini bıraktığı için kızsa da, sonra da aynı işten oldukça kâr sağlayabilecek olduğunu fark etmiştir. Teresa ayrıca artık insanların ona aptal sarışın gibi davranmak yerine onu dinleyeceklerini bildiği için de duruma sevinmişti.

Cinayetin Detayları

Amir Marquez tarafından Meteor Systems'ın yeni açtığı su laboratuvarında devriye gezmekle görevlenen oyuncu, Meteor Systems'ın yeni CEO'su olan Teresa'nın denizanaları tarafından sokulmuş cesedi ile karşılaşmıştır. Oyuncu hiç vakit kaybetmeden cesedi Roxie Sparks'a yolladığı sırada Amy, CEO mevkisinin oldukça tehlikeli olduğunu düşünmekteydi.

Otopsi sonucuna göre Teresa, çok sayıda denizanasının sokması sonucu ölmüştü, yani cinayet silahı gerçekten de denizanasıydı. Roxie ayrıca Teresa'nın alnında sekizgen bir morluk izi tespit etmişti, yani katil, Teresa'yı denizanalarına yem etmeden önce onu bayıltmıştı. İzin şekli ise elle kaldırılan ağırlıklarınkine, yani dambıl izine benzemekte, bu da katilin dambıl kullandığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın ardından Teresa'nın katilinin annesi Greta Meduse olduğu ortaya çıkmıştır. Greta'nın kendi kızını öldürmüş olması Amy'yi şoka uğratmış, Greta ise oyuncunun kendisine bu iddia ile gelmesini hoş karşılamamıştı. Greta her ne kadar suçsuz olduğunu öne sürse de, oyuncu tarafından bulunan deliller tam tersini belirtmekteydi. Greta, Teresa'nın ölümsüzlüğü araştırdığını bilmekte ve bunu kendisi ile paylaşmayı reddettiğini düşünmekte ve Teresa'nın kendisinden sır saklıyor olmasını hiç hoş karşılamamaktaydı. Fakat Greta'nın bilmediği bir şey vardı; o da Teresa'nın ölümcül bir hastalığının olduğu ve bunun yüzünden ölümsüzlüğü araştırdığı idi. Bunu duyan Greta, Teresa'nın kendisinden ölümcül hastalığı olduğunu saklamaması gerektiğini söylemiş ve yaptığı şeyden ötürü pişman olduğunu belirtmiştir. Greta'yı dinleyen oyuncu, daha fazla vakit kaybetmeden Greta'yı mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Yargıç Dante, Greta'nın kendi öz kızını öldürmesinden ötürü duyduğu tiksintiyi dile getirmiş fakat Greta, Teresa'nın kendisinden ölümcül hastalığı olduğunu sakladığını belirtmiştir. Dante, Greta'nı cezalandırmayı kabul edilemez boyutlara taşıdığını belirtmiş, Greta buna itirazda ve Dante'ye hakarette bulunduğunda da "burada benim sözüm geçer" tarzı bir imada bulunarak Greta'yı 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki