Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Terrance Williams

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Terrance Williams
TerranceWilliams.png
Profili
Tam Adı Terrance Williams
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 21
Ağırlığı 142 lbs (64 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Can Alıcı Kampanya(tutuklandı)

Terrance Williams (d. 1995) Can Alıcı Kampanya vakasında Sandy Turner'ın katilidir.

Profili

Terrance, 21 yaşında bir öğrencidir. Terrance siyah kıvırcık saçlıdır ve üzerine beyaz bir atlet ile mavi bir kareli gömlek giyer. Terrance ayrıca elektronikten anlar, esrar içer ve kinoa yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Terrance'in, içinde kurbanın ölümünden hemen önce çekilmiş resimlerinin olduğu fotoğraf makinesini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre siyasal bilimler dersi için mitingin fotoğraflı haberini yapması gerekiyordu fakat miting yerine vardığı sırada geç kalmıştı çünkü kurban arabasına atlamış gidiyordu. Eli boş dönmemek için kurbanın fotoğraflarını çekmiş, tam o sırada da patlama gerçekleşmişti. Dediğine göre o an sıranın kendisine geldiğini düşünmüş ve kaçmaya başlamış, kaçarken de kamerasını düşürmüştü.

Oyuncu daha sonra üzerinde Terrance'ın parmak izlerinin bulunduğu USNay rozetini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Terrance, kurulu düzenin işlemediğinden yakınmakta ve kurbanın BM'de kalma fikrini aptalca bulmaktaydı. Dediğine göre USNay destekçileri hiç değilse dürüst kişilerdi ve dünyayı dostluk değil güç yönetiyordu.

Soruşturmanın sonunda Sandy ve şoförünü öldürenin Terrance olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında Terrance, USNay hareketinden birisinin Sandy ve şoförünü öldürmesi için kendisine İnternet üzerinden ödeme yaptığını itiraf etmiştir. Sıkı bir USNay fanatiği olan Terrance, para teklifini de alınca Sandy'nin kravat iğnesini patlayıcı yüklü iğneyle değiştirmiş ve Sandy arabasına bindiği anda bombayı uzaktan kumandayla patlatarak Sandy ve şoförünü öldürmüştür. Mahkeme de Yargıç Adaku, Terrance'ı kasten ve planlayarak adam öldürme suçundan 30 yıl hapisle cezalandırmıştır. Tutuklamanın ardından tekrardan sorguya alınan Terrance, ikinci bir ödeme alacak olduğunu ve ödemenin de Lombard Sokağında bulunan bir posta kutusuna bırakılacağını söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki