Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tex Houlihan

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
TexHoulihan.png
Profili
İsmi

Tex Houlihan

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

57

Ağırlığı

200 lbs (90 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Vahşi Vahşi Ölüm

Tex Houlihan (d. 1957), film prodüktörü Horace Foster'ın öldürüldüğü Vahşi Vahşi Ölüm (Vaka #33/89)'de bir şüphelidir.

Profili

Tex, 57 yaşında, orta uzunlukta siyah saçları olan, mavi gözlü, yanık tenli ve kirli bir sakalı olan bir adamdır. İş olarak hayvan bakıcılığı, ya da çobanlık yapan Tex, genel olarak, sol cebinin üst kısmında "HAYVAN BAKICISI" yazılı gök mavisi bir gömlek giymekte ve, ön kısmında ters bir at nalı bulunan beyaz bir kovboy şapkası takmaktadır. Ayrıca ağzında bir adet çubuk ve sağ elinde bir adet kement ipi vardır. Tüm bunların yanında Tex'in tekila içtiği, poker oynadığı ve kovboy çizmeleri giydiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Tex ile stüdyonun dışındaki yiyecek kamyonunun orada karşılaştıktan sonra Tex'i vakaya dahil etmişlerdir. Tex'in yiyecek kamyonuna kızmış olduğunu fark eden Frank, kızgınlığının sebebini sormuştur. Tex bunun üzerine ekibe, Horace'ın "The Ornery Die Last" adlı filmindeki atların bakımından sorumlu olduğunu ekibe anlatmıştır. Roxie Sparks'ın otopsi sonucuna göre atların cinayet silahı olarak kullanılmış olduğunu bilen ekip, bunun üzerine Tex ile konuşma kararı almışlardır.

Horace'ın atlar tarafından dört yanından çekilerek öldürülmüş olması, Tex'i önemli bir şüpheli konumuna düşürmüştü fakat Tex, ekibe cinayet ile hiçbir ilgisi olmadığını belirtmiştir. Tex'in Horace'a bir yerde güvenmesinin nedeni, Horace'ın Ivywoodda ki Western hayranlarına ikram dağıtımında bulunuyor olması idi.

Vaka89AtNalı.png

At Nalı.

Ekip daha sonra yiyecek kamyonunda, üzerinde seri numarası yazan bir at nalı bulup bunu Hannah Choi'ye analiz ettirdikten sonra at nalının, cinayette kullanılan atlardan birine ait olduğu ortaya çıkmış ve ekip Tex ile tekrardan konuşmak durumunda kalmıştır. Tex ekibe atlarından birinin nalını kaybettiğini söylemesi üzerine Frank, Tex'in bir nedenden ötürü atlarını satmak istediğini öğrendiğini dile getirmiştir. Tex'in dediğine göre Horace, tasarruf etmek amacı ile filminde gerçek atların yerine bilgisayar yapımı atlar kullanacaktı ki bu, Tex'in işsiz kalmasına neden olacaktı.

Vakanın sonunda cinayetin nedeninin sahtekarlıktan kaynaklandığının ortaya çıkması ile birlikte Tex serbest kalmıştır.

Vakalar

TexPD.jpg </gallery>

Also on Fandom

Random Wiki