Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Thembisile Ndlovu

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Thembisile Ndlovu
ThembisileNdlovu.png
Profili
Tam Adı Thembisile Ndlovu
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 41
Ağırlığı 136 lbs (62 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Su Testisi Su Yolunda Kırılır

Thembisile Ndlovu (d. 1975) Su Testisi Su Yolunda Kırılır vakasında bir şüphelidir.

Profili

Thembisile, 41 yaşında bir Zulu köyü sakinidir. Thembisile kısa siyah saçlıdır ve başına kırmızı bir şapka takar. Ayrıca üzerine beyaz ve mavi renkli iki tane köylü kıyafeti giyer. Thembisile aynı zamanda melktert yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde Thembisile'nin kovasını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre cesedi kuyudan kendisi çıkarmıştı, bu yüzden de polisin kendisi ile cinayet hakkında konuşacağını düşünüyordu. Dediğine göre sabah kovasıyla kuyudan su almaya geldiğinde kovasına bir şey takılmıştı. Başta hayvan takıldığını sanıp çektiğinde ise karşısına bir kız cesedinin çıkması ile şaşkına dönmüştü.

Oyuncu daha sonra Thembisile'nin kurbana verdiği bir kartpostalı bulmuş ve kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre son zamanlarda kurbanı Zulu köyünde epey görüyordu. Öğrenmeye meraklı birisiyle Zulu kültürünü paylaşmaya meyilli olduğundan ötürü Thembisile, kendisine Zulu köyünde hayat ve pek çok şey hakkında sorusu olan Kayla ile uzun bir sohbete girmişti. Oyuncu kendisine Kayla'nın asıl amacının birisini öldürmek olduğunu ve kendisini de istihbarat toplamak için kullandığını söylediğinde şaşkına dönen Thembisile, kurbana güvenmekle aptallık ettiğini fakat hiçbir kötülüğün cezasız kalmayacağını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Kwanele Mthembu'nun tutuklanması ile Thembisile suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki