Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Theo Mercier

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

TheoMercier.png
Theo Mercier

Theo Mercier Thunderdome Altında'da kurbandır.

Profili

Theo, kısa koyu kahverengi saçlı, hafif sakallı ve siyah gözlü bir adamdı. Genellikle üzerinde gök mavisi bir gömlek ile üzerinde kot bir yelek giymekte ve başına gri bir bere takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Theo, Caz Şehrinde faaliyet gösteren bir hırsızdı ve bir çok soygun ile suçlanmaktaydı.

Emniyet Müdürlüğü ve Ordunun ortaklaşa düzenlediği tahliye sırasında Albay Spangler, askeri kutulardan bir tanesinin izni olmadan açılmış olduğunu fark etmiştir. Açık kutunun yanına giden ekip, Theo'nun, boğazına rüzgar gülü saplanmış haldeki cesedi ile karşılaşmışlardır. Ekip bunun üzerine cesedi derhal otopsi için Roxie Sparks'a göndermişlerdir.

Roxie, teyzesini Caz Şehrinin yıkılan yerlerinden tahliye etmek ile uğraştığı için yorgun olmasına rağmen otopsiyi tamamlamayı başarabilmiştir. Theo, aşırı kan kaybı ve solunum yetmezliği yüzünden ölmüştü. Cinayet silahı ise rüzgar gülüydü çünkü katil, rüzgar gülünü kurbanın boğazına bir kılıç gibi saplamıştı, fakat rüzgar gülünün tepesindeki horoz eksikti. Roxie aynı zamanda rüzgar gülünün üzerinde hindiba kalıntıları bulunan parmak izlerine rastlamıştır, ki bu da katilin hindiba denilen kahve benzeri bir içecek içtiğini göstermekteydi.

Ekip Amir Marquez'in emri üzerine Thunderdome Stadyumundan son kalan delilleri toplamaya gittiklerinde tahliye malzemelerinin arasından rüzgar gülünün diğer yarısını, bunun yanında da kanlı bir bandana ve rüzgar gülünün üzerinde deri hücreleri bularak hepsini analiz için Yann Toussaint'e göndermişlerdir. Yann, deri hücrelerinin analizi sırasında rüzgar gülünün pasından ötürü bozulmuş olduğu için zorlandığını söylese de deri hücrelerinin bir erkeğe ait olduğunu saptayabilmiştir. Aynı zamanda bandananın üzerindeki kan kurbana aitti, fakat bandana, katili yeterince koruyamadığı için üzerine çamur lekesi bulaşmasına engel olamamıştı.

Katil ve Nedenleri

Katil Caz Şehrinde bir eczacı olan Claude Lamothe'tur.

Theo Kamera.png

Theo, Claude'un eczanesini soyarken.

Claude artık Theo'nun sürekli eczanesinden ilaç çalmasından bıkmıştı ve bunun Caz Şehri halkının hayatlarını tehlikeye attığını düşünmekteydi çünkü Theo, ilacı ihtiyacı olanlara değil, parası olanlara satıyordu. Theo Claude'un eczanesine son bir kez geldiğinde Claude, Theo ile uzlaşmaya çalışmış fakat kendisini dinletememişti. Yves Kasırgası sırasında kırılan bir rüzgar gülünü eline alan Claude, Theo'yu Thunderdome Stadyumuna kadar takip etmiş ve orada onu yakalayarak rüzgar gülünü boğazına saplayarak hayatına son vermiş, daha sonra da Albay Spangler gelmeden olay yerinden hızla uzaklaşmıştır. Claude, ekibi cinayetin amacının reçeteli ilaçların kanunsuz kullanımına mani olmak olduğu konusunda ikna etmeye çalışsa da Amy, kimsenin kanunları kendi eline alma hakkının olmadığını söylemiştir.

Mahkeme sırasında Yargıç Dante, artık eczaneden lolipop alamayacağını söylese de sonra konuya geri dönerek adam öldürmenin topluma hizmet olamayacağını dile getirmiş, buna karşılık Claude, sonu felaket olabilecek bir kanunsuz reçeteli ilaç dağıtımını durdurduğunu, bu sayede Caz Şehri'ni kurtardığını dile getirmiştir. Yargıç Dante, Amy'nin Claude'a söylediğini tekrarlayarak sokak adaletinin kanunlarda yeri olmadığını söylemiş ve cinayetin işlenişi ile Claude'un kanunsuz yollardan adaleti sağlamaya çalışmasını göz önünde bulundurarak Claude'u 25 yıl hapse mahkum etmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki