Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Theodora Hecate

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Theodora Hecate.png
Theodora Hecate

Theodora Hecate, "Criminal Case"'te adı geçen bir yardımcı karakterdir. Theodora'nın adı Tess Goodwin'in öldürüldüğü Küller, Küllere (Vaka #55)'de geçmiştir.

Profili

Theodora, 17. Yüzyıl Grimsboroughsunda yaşamış seyyah bir kadındı. Üzerinde genellikle bilindik bir seyyah kostümü ve başında bir adet Amiş başlığı vardı. Theodora, aynı zamanda torunu Luna Hecate ile aynı saç modeline sahiptir.

Vakadaki Rolü

Theodora, Luna Hecate'nin atasıdır, fakat sadece Tess Goodwin'in cinayet soruşturmasında adı geçmiştir.

Mary Goodwin, idamından kısa bir süre önce Claire Bell ile son bir kez konuşurken Claire'e notlarını sakladığını söylemiş ve doğru zaman gelene kadar malum notların Bell ailesinin koruması alında kalmasını rica etmiştir. Daha sonra ekip Mary'nin notlarına bakmak istemişler ve Constance Bell, notları bularak ekibe vermiştir. Notlarda yazanlara göre Mary, Theodora Hecate'nin Kızıl Tarikat'ın liderinin kimliğini bildiğini biliyordu ve bunu Theodora'dan öğrenmek istemekteydi fakat Theodora sır saklamada gayet iyi birisiydi. Bu bilgi üzerine ekip, karanlık ormana gidip Luna ile Kızıl Tarikat'ın lideri hakkında konuşmuşlar fakat Luna, ekibe bilgi vermek istememiştir çünkü Tarikat'ın kararlarını sadece lider verebilirdi.

Theodora her ne kadar geriye dönüş sahnelerinde görülmemiş olsa da Luna'nın Kızıl Tarikat'ın liderinin kimliğini biliyor fakat bunu ekibe söylemiyor olması, ekibin Kızıl Tarikat'ı bitirmeye yaklaştığının bariz bir göstergesiydi.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki