Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Thomas Benson

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
TB.png
Profili
İsmi

Thomas Benson

Boyu

6'2" (1,88m)

Yaşı

43

Ağırlığı

171 Ibs (78kg)

Göz rengi

Koyu kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Göl Gelini

Thomas Benson (d. 1970), arkadaşı Mary Gray'in öldürüldüğü Göl Gelini (Vaka #27)'nde bir şüphelidir.

Profili

Thomas, kısa siyah ve gri saçlı, 43 yaşında, siyahi bir adamdır. Saçlarının üst kısmı çoğunlukla gridir fakat yanları siyah rengindedir. Göl Gelini'nde Thomas koyu kahverengi gözlere sahiptir ve sol yanağında bir çizik izi vardır. Hafif kahverengi rengindeki uzun ceketinin içine kaplumbağa yakalı bir üst giyer ve ceketinin sağ tarafında çamur lekesi vardır. Genellikle türü "Beagle" olan köpeğini kucağına alır. Thomas 171 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Onun pul topladığı bilinir.

Vakadaki Rolü

Thomas, kurban Mary Gray'in bir arkadaşıydı.
İlan.png

Mary'nin gazeteye verdiği ilan.

Ekip, Mary'nin standını araştırdıklarında paramparça bir gazete bulmuşlar, ve bu gazeteyi yeniden birleştirdiklerinde kurbanın bu gazeteye bir ilan verdiği görmüşlerdir. İlanda "Yalnız Hayalperestler beyaz atlı prenslerini arıyor. Şiir yazan ve yıldızları seyreden varsa, bana yazın ve bizimle hayallerinizi paylaşın!" yazıyordu.

Ekip bunu okurken Thomas görülmüştür ve ekip onu sorguya almışlardır. Ona arkadaşının öldüğü söylenince Thomas ağlamıştır. Dediğine göre Mary'nin genç arkadaşları vardı ve Mary onun şu ana kadar tanıdığı en güzel bir kadındı. Jones ona Mary'nin Yanlız Kalpler'e bir ilan gönderdiğini Thomas'a söyleyince Thomas, bunu bildiğini, Mary'nin kendisine söylediğini belirtmiştir ancak Thomas bunun kötü bir fikir olduğunu düşünmekteydi. Dediğine göre Thomas, Mary'nin ilanına cevap vermiş ve Mary'e "beyaz atlı prens"inin kendisi olabileceğini söylemiştir. Ancak önceki gün Thomas, Mary ile buluşmaya giderken Mary'i gizemli bir adamla görmüş ve bu gizemli adamın uzun kahverengi saçlı, mavi gözlü ve oldukça kadınsı bir ağza sahip olduğunu söylemiştir.

Alexander Vladinsky, Mary'i, Thomas Benson'ın takip ettiğini söyleyince ekip tekrar Thomas'ı ziyaret etti. Thomas bu iddiaları reddetmiş ve ölen arkadaşına saygı duyduğunu söylemiştir. Ekip ona neden Thomas'a onu sevdiğini söylemediğini sorduklarında Thomas, Mary'nin kendisine duygularına dönmediğini ve artık bunun bir önemi kalmadığını söylemiştir. Thomas kurbana asla zarar vermeyeceğini, hatta yavru köpeğinin ismini bile onun ismini koyacağını söylemiştir.

Vakalar

  • Göl Gelini (Vaka #27)

Also on Fandom

Random Wiki