Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Thomas Boedeker

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
TB2.png
Profili
İsmi

Thomas Boedeker

Boyu

6'1" (1,86m)

Yaşı

22

Ağırlığı

225 Ibs (102 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Koşan Ölü

Thomas Boedeker (d. 1991), Wippeka Armadilloları'nın takım kaptanı ve Grimsborough Bıldırcınları'nın takım kaptanı olan Troy Takiguchi'nin öldürüldüğü Koşan Ölü (Vaka #34)'de bir şüphelidir.

Profili

Thomas, 22 yaşında, havaya dikik kısa siyah saçları olan, mavi gözlü bir genç adamdır, ayrıca hafif sakallıdır. Yüzünde siyah makyaj ve üzerinde kalın omuzluklar ve Armadillolar logosu bulunan kırmızı forma vardır. Formasının üzerinde çim lekesi vardır, ki bu büyük ihtimalle çimin üzerine düştüğü içindir. Ayrıca forma numarası 05'tir. Thomas, 225 pound (102 kg) ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Ayrıca acılı şeyler yemeyi sevdiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Thomas, ağızlığı rakibi Troy Takiguchi'nin cesedinin yakınında bulunduktan sonra sorguya alınmıştır. Dediğine göre Troy, bütün takımını hallaç pamuğuna çevirdikten sonra sinirden ağızlığını çıkartıp yere fırlatmıştı. Sonra da Troy yere düştükten sonra Troy'a doğru koşmuş ve kolunun aşırı ve sıradışı bir şekilde büyüdüğünü söylemiştir. Ayrıca Troy'u kesinlikle öldürmek istemeyeceğini çünkü, tek rakibi olduğu için ona büyük bir saygısı olduğunu ve kariyerini onu öldürerek riske atmak istemeyeceğini söylemiştir.

Ekip daha sonra Thomas ile doping aldığı dedikoduları hakkında konuşmuşlardır. Dediğine göre formda kalabilmek için sürekli çalıştığını ve bundan gurur duyduğunu, ayrıca da doping kullanımına karşı olduğunu, çünkü bunun hile hurda'dan başka bir şey olmadığını belirtmiştir. Ayrıca dediğine göre dürüst bir oyuncunun kariyerini batırmanın en kolay yolu, doping aldığına dair dedikodular çıkarmaktı.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki