Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Thomas Cox

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Thomas Cox
ThomasCox.png
Profili
Tam Adı Thomas Cox
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 45
Ağırlığı 177 lbs (79 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Cinayet Baharı(tutuklandı)

Thomas Cox (d. 1971) Cinayet Baharı vakasında Hamza Busefi'nin katilidir.

Profili

Thomas, 45 yaşında, Kurt Haber adına çalışan bir gazetecidir. Thomas beyaz saçlı ve mavi gözlüdür, üzerine beyaz bir gömlek ile kurşun geçirmez yelek giyer ve bir adet gazeteci rozeti takar. Thomas ayrıca kuskus yer, balık avlar ve Buzzer kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, protesto meydanında üzerinde Thomas'a ait parmak izlerinin bulunduğu bir mikrofon bulduktan sonra Thomas soruşturmaya dahil olmuştur. Oyuncu kendisine protesto hareketleri ve Hamza'nın ölümüyle ilgili haber yapıp yapmadığını sorduğunda Thomas, yayından önce bilgi sızdırmak istemediğini dile getirmiştir. Carmen Thomas'ı sıkıştırsa da ilk başta konuşmak istememiş fakat adaleti engellemekten ötürü tutuklamakla tehdit edince dili çözülmüştür. Dediğine göre Hamza ile Sultan'a karşı yapılan protestolar hakkında röportaj yapmış ve özgürlük için verdiği mücadeleden ötürü Hamza'yı takdir etmişti.

Oyuncu daha sonra Thomas tarafından yazılan, Hamza'yı Sultan'ın öldürttüğü ile ilgili bir makale bulmuş ve Thomas'dan buna bir açıklama getirmesini istemiştir. Oyuncu kendisine bu iddia hakkında ne tür bir delil olduğunu sorduğunda Thomas, herhangi bir delil olmadığını ve tek yaptığı şeyin en çok satacak olan hikayeyi yazmak olduğunu dile getirmiştir. Thomas aynı zamanda ABD'de manşetlerde çıkmaya hazır olduğunu ve Pulitzer ödülüne yaklaştığını da sözlerine eklemiştir. Carmen kendisine yaptığı şeyin kötü sonuçlar doğuracağını belirttiğinde ise tek yaptığı şeyin her iyi gazeteci gibi olayları haber yapmak olduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda tüm delillerin kendisine işaret etmesi ile Hamza'yı öldürenin Thomas olduğu ortaya çıkmıştır. Thomas, ilk başta cinayeti inkar etse de Carmen'in gazabından kurtulamamıştır. Bunun üzerine cinayeti itiraf eden Thomas, bunun aslında bir kaza olduğunu söylemiştir. Thomas, kurban ile protestolar ve Sultan'ı devirmek için ne kadar ileri gidebileceği hakkında röportaj yapmak istemişti. Hamza daha sonra Thomas'a bir piyade tüfeği göstermiş fakat tüfeği eline alan Thomas, kazara tüfeği ateşleyerek Hamza'yı vurmuştu. Hamza'nın ölümünü kendi lehine çevirmek isteyen Thomas, bunun hakkında makale çıkararak suçu Sultan'ın üstüne yıkmaya çalışmıştı. Thomas'ın, cinayeti kendi çıkarları doğrultusunda kullanmış olmasını nefretle karşılayan Carmen, fazla vakit kaybetmeden Thomas'ı mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Mahmeke sırasında Thomas, suçlu olduğunu kabul etmiş fakat bunun yanında bundan harika bir haber çıkardığını dile getirmiştir. Thomas'ın cinayeti sahte bir habere çevirmesi Yargıç Adaku'yu şaşkına çevirmişti. Yine de cinayetin planlanmış olmadığına inanan Adaku, Thomas'ı 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Thomas'ın tutuklanması ve Sultan'ın kendi halkını katletmesinin önüne geçilmesi ile ekip artık esas hedefine, yani Şef Ripley'in katiline odaklanabilirdi. Carmen, işe Thomas ile konuşarak başlama tavsiyesinde bulunmuştur çünkü bir gazeteci olarak Kılıç hakkında bilgisi olabilirdi. Daha önce bir protestocuyla röportaj yapmış olan Thomas, Kılıç'ın "yabancıları kesecek tek şey" olduğunu söylediğini hatırlamıştı. Thomas başta bunu ciddiye almasa da daha sonra aynı şeyi protestolar sırasında tekrar duyduğunu ve Kılıç'ın onlara emir vererek protesto hareketlerini organize etmiş olabileceğini söylemiştir. Bunun üzerine oyuncu, Kılıç ile protestocular arasında gerçekten bir bağlantı olup olmadığı hakkında kanıt bulmak için protesto meydanına gitmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki