Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Thomas Moulin

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Thomas Moulin
ThomasMoulin.png
Profili
Tam Adı Thomas Moulin
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 54
Ağırlığı 160 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Zehrolan Yarış

Thomas Moulin (d. 1962) Zehrolan Yarış vakasında bir şüphelidir.

Profili

Thomas, 54 yaşında bir ralli yarışçısıdır. Thomas kısa kahverengi saçlıdır ve üzerine, üzerinde sponsor markaların logolarının bulunduğu beyaz bir ralli ceketi giyer. Bunun yanı sıra Thomas yılanlar konusunda bilgilidir ve şampanya içer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, ormandaki mola yerinde bulduğu bir yol tuzağında Thomas'ın kanını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine yol tuzağının amacını sorduğunda Thomas, tuzağı De Brills takımı için kurduğunu fakat tamamen şaka amaçlı olduğunu öne sürmüştür çünkü, dediğine göre bütün takımlar birbirine bu tür şakalar yapardı.

Oyuncu daha sonra Thomas'ın yarış sonrası yaptığı röportajın olduğu ve Thomas'ın video da kurbanın yarışa katılsa zaten öleceğini söylediği bir video kaydı bulmuş ve Thomas'a bunu sormak istemiştir. Thomas, her sene yarışlarda bir kaza veya sorun olduğunu ve Hızlı Yol Rallisinde kadınlara yer olmadığını belirtmiştir. Thomas'ı kadın düşmanı olmakla suçlayan oyuncu, onları durdurmak için ne kadar ileri gidebileceğini sorduğunda Thomas, yol tuzağının yeterli olduğunu ve söylenenlerin aksine kariyerinin henüz bitmediğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Lavinia De Brills'in tutuklanması ile Thomas suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra kayıp elmasları ararken onları sanat galerisindeki bir Afrika maskesinin altında bulmuş, maskenin üstünde de Thomas'ın terine rast gelmişti. Dediğine göre elmasları oraya koyma emrini Lavinia'dan almıştı ve elmasları oradan almak da Lavinia'nın Büro'daki irtibatının göreviydi, yani Lavinia Büro köstebeğinin kim olduğunu biliyordu. Bunun üzerine oyuncu, Lavinia'yı sorgulamak için hızla merkeze geri dönmüş fakat Lavinia'nın sorgusuna inemeden Carmen'den Lavinia'nın hücresinde öldürüldüğünü öğrenmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki