Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tiffany Dunn

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Tiffany Dunn
TiffanyDunn.png
Profili
Tam Adı Tiffany Dunn
Boyu 5'4" (1,63 m)
Yaşı 22
Ağırlığı 105 lbs (48 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Kristal Ölüm

Tiffany Dunn (d. 1993) Kristal Ölüm vakasında bir şüphelidir.

Profili

Tiffany, 22 yaşında bir genç kızdır. Tiffany uzun, dağınık kahverengi saçlıdır, genel olarak gri renkli bir kapşonlu giyer ve başına kamuflajlı bir bandana takar. Aynı zamanda boynunda yanık izleri vardır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Manny'nin iş yaptığı uyuşturucu laboratuvarında, üzerinde Tiffany'nin adının yazdığı bir periyodik tablo bulduktan sonra Tiffany ile konuşmak istemiştir. Tiffany başta Manny ile çalıştığını inkar etse de ekibin sıkıştırması ile kullanıcı olduğunu itiraf etmiştir. Fakat Manny, uyuşturucların fiyatını arttırmıştı ve Tiffany, kendisini artan fiyatlar konusunda sıkıştırdığında Manny, Tiffany'ye yanında çalışma teklifinde bulunmuştu.

Oyuncu daha sonra Manny ve Tiffany'nin evlilik fotoğrafını bulmuş ve kızla tekrardan konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisinden evlilik fotoğrafını açıklamasını istediğinde Tiffany, Manny ile öldürülmesinden iki gün önce evlendiğini itiraf etmiştir. Kaçak bir göçmen olduğu ve tozunu üretmek için gereken malzemeye kolayca erişebilmesi için Manny, sürekli sınırın öteki tarafına geçmek zorunda kalıyordu. Bu yüzden vatandaşlık alabilmek için Tiffany ile evlenmeye karar vermişti, fakat Frank, Manny'nin bunu sırf vatandaşlık için yaptığına ikna olmamıştı.

Vakanın sonunda Timothy Chubbles'ın tutuklanması ile Tiffany'nin suçsuz bulunmuştur. Oyuncu sınır kontrol noktasını tekrardan inceledikten sonra orada Tiffany'nin küçüklük fotoğrafını bulmuş ve Hannah Choi'den bunu araştırmasını istemiştir. Hannah'nın öğrendiğine göre Tiffany, bundan beş sene kadar önce oldukça başarılı bir kızdı fakat bir gün okulda geç saate kalmış ve ailesi onu arabayla almak için okula geldikleri sırada kaza geçirmiş ve ölmüşlerdi. Tiffany'de bu olaydan kendisini sorumlu tuttuğu için hayata küsmüş ve meth kullanmaya başlamıştı. Bunun üzerine Tiffany ile konuşmaya giden oyuncu, kızı rehabilitasyona göndermeye ikna edebilmiş ve bunun karşılığında Manny'nin uyuşturucu işinde tek başına olmadığını öğrenmiştir. Tiffany'den aldığı bilgi üzerine delil toplayan oyuncu, başından beridir uyuşturucu işinin arkasında olduğu anlaşılan kurbanın patronu Gustavo Salamanca'yı tutuklamıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki