Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tobias Sharp

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
498px-Tobias.png
Profili
İsmi

Tobias Sharp

Boyu

6'4" (1,94m)

Yaşı

47

Ağırlığı

167 Ibs (76 kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Son Yemek

Tobias Sharp (d. 1966) Son Yemek (Vaka #17)'te bir şüphelidir.

Profili

Tobias, 47 yaşında, kısa siyah saçlı ve siyah gözlü bir adamdır ve transparan gözlükler takar. 167 Ibs (76kg) ağırlığındadır ve kan grubu B+'tir. Tobias genellikle kahverengi bir süveterin üstüne siyah bir ceket giyer ve boynunda beyaz bir şal vardır. Tobias aynı zamanda yemek yapmaktan anlar ve deterjan kullanır.

Vakadaki Rolü

Son Yemek'te ekip Chez Valentine adlı restorantın mutfağını ararken yırtılmış bir makale bulmuşlardır.
Promotion picture.png
Makaleyi tekrar bir araya getirdiklerinde ise makalenin aslında Tobias'ın Chez Valentine hakkında yazdığı bir eleştiri olduğu ortaya çıkmıştır. Makalede Tobias restoranta çok ağır hakaretlerde bulunmuş ve oranın şehirdeki belkide en pis restorant olduğunu iddia etmiştir. Tobias bu yüzden yemek eleştirmenliği hakkında sorgulanmıştır.

Vakanın devamında Tobias ile Valentine Montgomery'nin aynı yemek okuluna gittikleri ortaya çıkmıştır. Tobias sorgusunda kendisinin Valentine'dan daha yetenekli bir aşçı olduğunu söylemiş fakat Valentne sırf parası olduğu için kendi restorantını (Chez Valentine) açabilmiş ve Tobias'da bir yemek eleştirmeni olabilmiştir. Bu sebepten ötürü Tobias Valentine'dan nefret etmiş ve restorantı hakkında kötü bir eleştiri yazısı yazmıştır. Tobias sürekli Valentine'ın restorant işini baltalamaya çalışmış ve buna artık dayanamayıp kariyerini kurtarmak ve Tobias'tan kurtulmak isteyen Valentine Tobias'ı zehirlemeye karar vermiştir.

Vakanın sonunda Daisy Thompson'ın katili olan Valentine Montgomery tutuklamış ve savunmasında Daisy'yi tanımadığını ve hedefinin o olmadığını söylemiştir. Asıl hedefi ise kariyerini bitirmeye çalışan Tobias'tı. Valentine, Tobias restorantında yemek yerken onu zehirleme girişiminde bulunmuş fakat garson kazara tabaları karıştırınca zehirli tabak Daisy'ye gitmiş, Daisy yemekten zehirlenerek ölmüş ve cesedi ertesi gün evinin mutfağında bulunmuştur.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Tobias, içtiği şarabın mantarının bozuk olduğunu iddia ederek Chez valentine'ı kapattırma girişiminde bulunmuş fakat ekibin analizi sonucu şarabın aslında sağlam olduğu ortaya çıkmış ve Tobias içtiği bütün şarabın masrafını ödemek zorunda kalmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki