Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tom Blackwater

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

TBlackwaterGrimsborough.png
Tom Blackwater

Tom Blackwater bir Grimsborough Üniversitesi öğrencisi ve Şeytanın Parkı (Vaka #36)'nda kurbandır.

Profili

Tom, önü yukarıya taralı kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir delikanlıydı. Üzerinde sarı motifli kırmızı bir tişört, onun üstüne de kot ceket giyerdi.

Cinayetin Detayları

Tom, Amiş Çiftliğinde her yeri kan olmuş ve hala kan sızan, cesedi korkuluk gibi giydirilmiş halde bulunmuştur. Ceset hemen otopsiye gönderilmiştir. Cesedi ve bu cinayeti görense Isaac Hersberger'dir.

Otopsi sonucuna göre Tom sivri bir nesneyle bıçaklanmış ve kan kaybından ölmüştür. Nathan cesette bir ayakkabı izi bulmuştur. Ayakkabı izini iyice inceleyince Nathan katilin bot giydiğini söylemiştir.

Daha sonra ekip Grimsborough Öpücük Noktası'nda kanlı bir dirgen bulmuşlardır. Bu dirgenden bir kan örneği alıp hemen analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre bu kan Tom'a aitti ve cinayet silahı bu dirgenin ta kendisiydi.

Katil ve Nedenleri

Katil Hannah Hersberger ve Isaac Hersberger'in babaları olan Ezekiel Hersberger'dir. Dediğine göre Tom, Ezekiel'in topraklarını almak istiyordu ve Hannah'nın sevgilisiydi. Ayrıca Tom, Hannah'yı Amiş toplumundan uzaklaştırmak istiyordu fakat Ezekiel buna müsade edemezdi çünkü Amiş yasalarına göre bir Amiş ile Amiş olmayan birisinin birlikte olmaları yasaktı. Ezekiel bir gün Tom'u çiftliğinde yakaladığında Tom Hannah'nın onu sevdiğini ve günün birinde onu babasına tercih edeceğini söylemiştir. Bunu duyunca öfkelenen Ezekiel oradaki bir atın üstüne çıkarak kurbanı at üstünde elinde bir dirgen ile kovalamıştır. Kurbanı bir korkuluk gibi asan Ezekiel Amiş olmayanların kendi topraklarından uzak durmalarını sembolize etmek istemiştir. Ona göre dış dünya "Şeytanın Bahçesi" idi ve dış dünyadan nefret etmekteydi. Tom'u korkuluk gibi asmasının amacı ise dışarıdan gelenleri korkutup kaçırmaktı.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki