Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tom Hunt

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
Th4.png
Profili
İsmi

Tom Hunt

Boyu

5'8" (1,73cm)

Yaşı

35

Ağırlığı

122 lbs (55kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Aile Cinayeti

Tom Hunt (d. 1978) eski karısı Aileen Greene'in öldürüldüğü Aile Cinayeti (Vaka #15)'nde bir şüphelidir.

Profili

Tom, 35 yaşında çulsuz bir adamdır. Kahverengi saçlıdır ve başında sarı çizgili yeşil bir bere vardır. Üzerine gayet uzun üzerinde kahverengi çizgiler olan açık gri bir tişört giyer. Tom mavi gözlüdür ve kan grubu A+'tir. Ayrıca 122 Ibs (55kg) ağırlığındadır ve viski içer.

Vakadaki Rolü

Tom, Aileen Greene'in eski kocası idi. Ayrıca evsiz ve çulsuz bir adamdır ve Sanayi Bölgesi'nde bulunan ve eski bir fabrika olan Metruk Geçit denen bir yerde yaşar. Aileen, Greene ailesinden çaldığı parayı Tom daha iyi yaşayabilsin diye ona getirirdi. Fakat Tom Aileen'i hala seviyordu ve ikinci bir şans istemekteydi. Tom genellikle vaktini Greene evinin arka bahçesinden Aileen'i teleskop ile izlemekle geçirirdi. Bunun amacı ise yeni kocası Paul Greene'in Aileen'e iyi davranıp davranmadığından emin olmaktı. Aileen kocasının parası ile Tom'a yiyecek ve viski getirirdi fakat Tom, Aileen'in bunu yapma amacının yeni bulduğu parasını onun yüzüne vurmak istemesi olduğunu düşünmekteydi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki