Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tom Nelson

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

TomNelson.png
Tom Nelson

Tom Nelson Uzayda Ölüm'de kurbandır.

Profili

Tom, kısa kahverengi saçları olan bir PASA astronotuydu. Tom, öldürüldüğü sırada turuncu bir uzay giysisi giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu PASA fırlatma üssünde devriye attığı sırada Tom'un, göğsünde devasa bir belik bulunan cesedi ile karşılaşmış ve cesedi derhal Roxie Sparks'a göndermiştir. Roxie'nin dediğine göre işlenen cinayet, tam anlamıyla bilime karşı gelmekteydi çünkü kurbanın kalbi, akciğerleri ve göğüs kafesi tamamen yok olmuştu fakat deliğin çevresinde kanama veya morarma yoktu yani cinayet silahı muhtemelen sıra dışı bir şeydi. Roxie ayrıca kurbanın arabaya dayanmış halde olduğuna ve arabanın hasar görmediğine değinerek katilin sağlak olduğunu belirlemiştir çünkü kurban taşındığı yerde hafif sağa kaykılmış bir pozisyonda durmaktaydı.

Oyuncu daha sonra savaş odasında bir lazer tabancası bularak bunu Hannah Choi'ye göstermiş ve Hannah, Roxie'nin de incelemesi ile birlikte bunun cinayet silahı olduğunu doğrulamıştır. Lazer silahı ordu tarafından yapıldığı ve son derece ileri teknoloji bir silahtı ve ateşlenebilmesi için önemli derecede astrofizik bilgisi gerekmekteydi. Bu durumda katilin astrofizik bilgisine sahip olduğunun göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Uzun bir soruşturmanın ardından oyuncu katilin, bir doktora öğrencisi ve Tom'un stajyeri olan Brad Raybury olduğunu ortaya çıkarmıştır.

Tutuklama sırasında Brad, ekibe Nelson'ı öldürdüğüne dair elinde hiçbir kanıt olmadığını söylemiş fakat Amy, Brad'i işaret eden delilleri bir bir sayarak bu iddiayı çürütmüştür. Brad bunun üzerine Nelson'ı öldürdüğünü itiraf etmiş fakat cinayet silahının gerçekten de çalışıp çalışmadığından o sırada emin olmadığını belirtmiştir. Brad'in tek yapmak istediği şey lazer tabancası ile Nelson'a şaka yapmaktı fakat şaka pek istediği gibi sonuçlanmamıştı çünkü oyuncak sandığı tabanca aslında gerçekti ve tabancanın Nelson'ın göğsünde açtığı delik Brad'i şaşkına çevirmişti. Brad her ne kadar Nelson'ı kasten öldürmemiş olsa da cinayet cinayetti ve cezasız kalamazdı.

Yargıç Dante Brad'e Tom'u neden öldürdüğünü sorduğunda Brad, Tom'un sürekli araştırmalarını Brad'den uzak tuttuğunu ve bundan hoşlanmadığını belirtmiştir. Brad ayrıca cinayetin kazara işlendiğini belirtmiş ve eğer Tom kendisini tabanca hakkında uyarmış olsaydı, şu anda Gözlemci-1 ile Marsta olacak olduğunu söylemiştir. Brad'in itirafını dinleyen Dante, Brad'i sekiz yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki