Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tom Norris

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
200px-TNorris Article.png
Profili
İsmi

Tom Norris

Boyu

6'4" (1,93 m)

Yaşı

45

Ağırlığı

192 Ibs (87 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Güzellik Denemesi(tutuklandı)

Tom Norris (d. 1968) Güzellik Denemesi'nde Kerry Ann Buxton'un katilidir.

Profil

Tom 45 yaşında siyah saçlı bir adamdır. Genellikle güreş tişörtü ve timsah derili ceket giyer. Tom'un antidepresan kullandığı bilinmektedir. PLIGMA ayakkabı giyer ve estetik ameliyatı olmuştur.

Vakadaki Rolü

Kerry Ann'le olan ilişkisi hakkında ekip profesyonel güreşçi Tom'u sorguya çekmişlerdir. Sonra Tom, belediye başkanının Kerry Ann'e aptalca bir aşkla bağlı olduğunu öğrenmiştir. Ekip yine Tom'u bu konuda sorguya çekmiştir.

Vakanın sonuna doğru tüm deliller Tom'u gösterdiğinde tutuklanmıştır. İfadesine göre, Tom, Kerry Ann'in Dwayne Vermont için çıplak pozlar verdiğini öğrenmiştir. Bu fotoğrafların ise çok ahlaksız ve iğrenç olduğunu düşünüyordu. Hatta belediye başkanının mitinginin Kerry Ann sayesinde olduğunu bile öğrenmiştir. Belediye başkanının Kerry Ann'i sevdiğini biliyordu ve bunları öğrendikten sonra Tom çok acı çekmişti. Artık buna daha fazla katlanamayan Tom, Kerry Ann'e kollajen dolu şırıngayı enjekte etmiştir çünkü artık Kerry Ann'in güzel olmasını istemiyordu ki çıplak pozlar veremesin ve kimse onu sevmesin. Kerry Ann kendisini savunmaya çalışmış ama başarılı olamamıştır. Tom, şişmiş yüzünü de havuza atmıştır ve oracıkta ölmesini beklemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki