Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tony Marconi

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments81 Share

Şüpheli
TM.png
Profili
İsmi

Tony Marconi

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

52

Ağırlığı

250 lbs (113 kg) (Vaka #2)
220 lbs (100 kg) (Vaka #5 ve sonrası)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bahçedeki Ceset
Bir Rus Vâkâsı
İyi Polis Ölü Polis(adı geçti)
Artık Güzel Değil
Kemiklerine Kadar Yanmış(adı geçti)
Engereklerin Yuvasında(tutuklandı)
Kralın Tüm Atları
Her Şey Burada Sona Eriyor
Zehirli Gerçek(adı geçti)
Öldürme Zamanı(adıl geçti)

"Bu olay yüzünde beni yakalayıp yakalayamayacağınızı merak ediyordum, ama ben de işinizi kolaylaştırdım sanırım."
―Tony Marconi

Tony Marconi (d. 1961) Grimsborough'daki İtalyan mafyası'nın önemli figürlerinden biri ve Mavi Flamingo Kulübü'nün sahibidir. Ekip kendisinden bir çok davada şüphelenmiş fakat bir açığını yakalayamamıştır. Tony, Bahçedeki Ceset (Vaka #2), Bir Rus Vâkâsı (Vaka #5), Artık Güzel Değil (Vaka #8)'de bir şüpheli ve Engereklerin Yuvasında (Vaka #11)'da Engereklerin eski lideri Salvador Cordero'nun katilidir. Kralın Tüm Atları (Vaka #49) ve Her Şey Burada Sona Eriyor (Vaka #51) 'de Marconi tekrar şüpheli olmuştur fakat hapisten çıkmamış, ekip sadece onunla hapishanede konuşmuşlardır.

Profili

Tony kısa siyah saçlı bir adamdır ve yakası iliklenmemiş bir takım elbise giymektedir. Aynı zamanda boynunda her zaman bir altın kolye taşır.

Bahçedeki Ceset vakasında Tony 6'0" (1,83m) boyundadır ve boynunda yara bandı vardır.

Bir Rus Vakası'nda altın bir kolye takmakta ve el losyonu kullanmaktadır. Aynı zamanda boynunda çizikler vardır.

Artık Güzel Değil'de beyaz tenli olduğu (katil profili), kedilere yakın olduğu ve Eau d'Homme adlı bir parfüm kullandığı öğrenilmiştir.

Engereklerin Yuvasında vakasında ise astım hastası olduğu, sakız çiğnediği ve kan grubunun AB+ olduğu ortaya çıkmıştır. Aynı zamanda ceketinin üstünde yağ lekesi vardır.

Kralın Tüm Atları'nda Tony, sol göğsüne "OYLAR KIRMIZIYA" yazılı bir rozet takar ve üzerinde turuncu bir hapishane tulumu ile onunda üstünde sağ tarafında bir tane İtalyan bayrağı bulunan bir önlük giyer. Bu vakada Tony'nin nargile içtiği, bot giydiği ve takıntılı olduğu öğrenilmiştir.

Her Şey Burada Sona Eriyor'da Tony, bir önceki vakadaki kostümünün aynısını giyer. Bu vakada tabanca kullanmayı bildiği ve sağlak olduğu ortaya çıkmıştır.

Vakalardaki Rolleri

Italian mafia.png

Tony Marconi, Grimsborough'daki İtalyan Mafyasının önemli figürlerinden birisi ve Mavi Flamingo kulübünün sahibidir.

Bahçedeki Ceset

Tony Marconi ilk olarak bu vakada görüldü ve Ned Dillard'ı öldürmüş olabilme şüphesi vardı çünkü Ned'in öldürüldüğü ev ona aitti. Daha sonra Dennis Brown'un (Ned'in koruması) Ned'i öldürmek için tutulduğu ortaya çıkınca cinayete azmettirmiş olabileceği düşünüldü fakat bunu destekleyen bir delil bulunamadı. Dave Simmons'ın Marconi'nin pis işlerinden haberi vardı çünkü bir ara ona çalışmış olabilirdi.

Bir Rus Vâkâsı

Bu vakada Marconi'nin Rus mafyası'nın lideri Anton Levin'i öldürebilmiş olduğu düşünülse de yine bir delil bulunamadı ve Marconi yine paçayı kurtardı. Anton Levin'in telefonunda onun ve Dimitri Balanchine'nin birlikte resminin olması da şüpheleri tekrar onun üstüne çekti. Ekip Marconi'nin peşini bırakmamaya kararlıydı.

Artık Güzel Değil

Bu vakada ise kendi striptizcilerinden biri öldürüldüğünde tekrar şüpheli konumuna düştü. Ekip bu sefer onu yakaladıklarını düşündü fakat sonunda katilin Mavi Flamingo'nun garsonu Alice August olduğu ortaya çıktı.

Engereklerin Yuvasında

Engereklerin lideri Salvador Cordero'nun öldürüldüğü bu vakada Tony, tekrar ekibin karşısına çıktı. Son derece titiz bir araştırmadan sonra Marconi'nin Salvadoru öldürdüğü ortaya çıktı ve ekip en sonunda Marconi'yi parmaklılar ardına göndermeyi başardı. Ekip, özelliklede Jones, Marconi'yi diğer pis işlerinden ötürü değilde bir çete liderini öldürmekten yakaladığı için biraz üzgündü. Salvadoru öldürmesinin sebebi ise Salvador'un Ginger adlı bir fahişeye zarar vermeye çalışmasıydı. Marconi hapse girdikten sonra Ginger Mavi Flamingo'nun yeni sahibi oldu.

Kralın Tüm Atları

Tony, tutuklandıktan sonra ilk defa bu vakada görülmüştür. Ramirez ekibe Tony Marconi'nin onlarla Sultanistan'ın son kralı hakkında konuşmak istediğini söylemiş, fakat bu Jones'un pekte hoşuna gitmemişti, çünkü Marconi'nin yardımcı olmayacağından şüphe duyuyordu.

Ekip Tony ile konuşmaya gittiğinde hücresini yemekhaneye çevirdiğini görmüş, bu da hali ilen Jones'un tepesini attırmıştı. Tony, eğer kendisine hapisten tahliye, siyasi dokunulmazlık ve Akçaağaç Tepeleri'nden bir ev verilirse ekibe Kral Halit ile ilgili bilgi vereceğini söylemiş fakat ekip bu teklifi deli saçması buldukları için geri çevirmişlerdir. Jones , ayrıca Tony'nin hapisteki saçmalıklarından ötürü rahatsızlık duymaktaydı.

Ekip, Üzerinde Marconi'nin adının yazılı olduğu bir harici tahliye dosyası bulduktan sonra Marconi ile bu konu hakkında konuşmak istemişlerdir. Dosyada Marconi'nin her cumartesi sabah 8'den akşam 8'e kadar hapisten çıkabileceği yazıyordu, ki bu sayede Grimsborough Binicilik Kulübüne gidip orada ata binmenin zevkine varabilecekti. Jones, Marconi'den bir açıklama beklese de Marconi, izni bizzat başkanın imzaladığını söylemiş ve ilk konuşmada ki gibi aşırıya kaçan isteklerde bulunduğu için Jones'u iyice çileden çıkarmıştır.

Tony Marconi, harici tahliyesinden istifade ederek ahıra gitmekteydi, bu da ekibin aklına tam da dışarıda olduğu süre zarfında Kralı öldürmüş olabileceği düşüncesini getirmiştir. Fakat katil olan Hilda Tipton tutuklandıktan sonra ekip, Marconi'nin hapiste gayet iyi bir ruh hali içerisinde olduğunu gözlemlemişlerdir.

Her Şey Burada Sona Eriyor

Ekip, "Seçim Podyumu"'nda bir çöp kovasının içinde bir tane tabanca bulmuşlar ve seri numarasını analiz ettirdiklerinde bunun Tony'ye ait olduğunu ortaya çıkarmışlardır. Ekip derhal Tony'nin tutulduğu hücreye gitmişler ve Tony ekibe, Adam Bentley'nin ölümü ile hiç bir alakası olmadığını söylemiştir. Ekip kendisine Adam Bentley cinayetinde kullanılan silahın kendisine ait olduğunu söylediklerinde Tony, silaha daha önce bir trafik olayından sonra el koyulduğunu ve silahı sadece cumartesi günleri aldığını, onu da savunma amaçlı kullandığını dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Adam'ı öldürenin Samuel King olduğu ortaya çıkmış ve Samuel, bunun üzerine suçluluk duyduğu için intihar etmiştir. Tony, vakada ki diğer şüpheliler gibi suçsuz bulunmuş fakat bu, Emniyete pahalıya patlamıştır.

Öldürme Zamanı

Bu vakada her ne kadar Tony görülmemiş olsa da Eddie Moretti, Tony'den "eski hücre arkadaşı" olarak bahsetmiştir.

Ek Bilgi

  • Tony ve Alden Greene, Grimsborough'da 6 tane vakada şüpheli olarak görülen tek karakterlerdir.
  • Tony birden fazla bölgede görülen karakterlerden bir tanesidir.

Also on Fandom

Random Wiki