Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tony Webb

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

TWebbGrimsborough.png
Tony Webb

Tony Webb, bir golf efsanesidir ve Sür, Sallan, Öl (Vaka #46)'de kurbandır.

Cinayetin Detayları

Tony, golf sahasında gömülü olarak bulunmuştur. Ekip cesedi bulunca, otopsi için Nathan'a göndermiştir. Nathan, kurbanın ellerinin bağlı ve ağız boşluğnun ve burnunun kir altında, diri diri gömüldüğünü söylemiştir. Tony kumun altında, ağzı ve burnu kum içinde olduğundan sadece ağzından nefes alabiliyordu. Fakat nefes borusu bir golf topuyla kapatılmış ve onun ölümüne sebep olmuştu. Nathan aynı zamanda Tony'nin bütün gece orada, kum altında olduğunu tespit etti. Yani katil golf oynuyordu.

Katil ve Nedenleri

Katil, Tony gibi profesyonel bir golfçü ve onun rakibi olan Harold Knight'tır.

Harold, her zaman bir numara olmak istiyor fakat Tony sürekli kazandığı için buna fırsat bulamıyordu. Tony, çapkınlık faaliyetlerinin ortaya çıkmasından ötürü ceza alacaktı belki ama, daha sonra geri gelip tekrar kupaları silip süpürebilecekti. Buna karşılık Jones, golfün sadece bir spor olduğunu ve ölüm-kalım meselesi olmadığını dile getirmiştir. Harold, bir numara olabilmenin tek yolunu Tony'den kurtulmak olarak görüyordu. Bu yüzden de Tony'yi ufak bir maça çağırmış ve buluşma sırasında önce Tony'nin başına golf sopası ile vurarak bayıltmış, sonra da ellerini ve ayaklarını bağlayarak 5. deliğe gömmüştür. Sabah geri geldiğinde de 5. deliği oynamış ve Tony'yi golf topu ile boğarak öldürmüştür.

Yargıç, Harold'a sırf turnuva aşkı için birisini soğukkanlılıkla öldürdüğünü söylediğinde Harold, golfün kendisi için bir geçim kaynağı olduğunu dile getirmiştir. Mahkeme sonunda Harold, Tony Webb'i öldürmekten 15 yıl içinde şartlı tahliye edilme olasılığı ile 25 yıl hapis cezasına çarptırılmıştır.

Ek Bilgi

Tony Webb, gerçek hayatta profesyonel bir golfçü olan Tiger Woods'un oyundaki halidir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki