Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Travis Quaid

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Travis Quaid
TravisQuaid.png
Profili
Tam Adı Travis Quaid
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 33
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Gri
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Çifte Bela

Travis Quaid (d. 1983) Çifte Bela vakasında bir şüphelidir.

Profili

Travis, 33 yaşında bir radyo programı sunucusudur. Travis uzun sarı saçlıdır ve üzerine karibu kürkü ile cam göbeği bir mont giyer. Travis aynı zamanda Jack London okur.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Travis'in, üzerinde kurbanın bulunduğu posterini bulmuş ve kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanın kendisine nişan alınmış gibi gösterilmesi bir mecazdı ve anlamı gerçeği kendi gözleriyle görmek anlamına geliyordu. Oyuncu kendisine kurbandan ne tür yanıtlar almak istediğini sorduğunda Travis, kurbanın silah fabrikasını denetlemek için geldiğine inanmadığını, Alaska'da bulunmasının esas nedenini öğrenmek istediğini dile getirmiş, sonra da cinayeti işleyenlerin insanlardan neyi gizlemek istediklerini merak ettiğini söylemiştir.

Travis daha sonra kurbanın kaldığı şaleye izinsiz girerken yakalanmış ve oyuncu kendisiyle bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kendisi ve dinleyenleri gerçeği öğrenmek istiyordu. Travis, silah fabrikası denetlemesinden daha büyük bir şeyin döndüğünü düşündüğü için kurbanın eşyalarını karıştırmaya karar vermişti. Travis, Virtanen'in öldürülmesindeki amacın birilerinin mesaj vermek istemesi olduğunu, Virtanen'in sadece büyük bir oyunda bir piyon olduğunu belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Joel Heller'in tutuklanması ile Travis suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki