Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Trevor Finn

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Trevor Finn
TF.png
Profili
Tam Adı Trevor Finn
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 56
Ağırlığı 190 lbs (88kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Köpekbalığı Saldırısı!(tutuklandı)
Ölüm İğnesi

Trevor Finn (d. 1958) Köpekbalığı Saldırısı! vakasında Jimmy Lewis'in katilidir. Trevor ayrıca Ölüm İğnesi vakasında tekrardan bir şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Trevor, 56 yaşında, kısa gri saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Üzerine gök mavisi bir kareli gömlek, onun altında da deniz mavisi bir atlet giymektedir. Gömleğinin sol üst cebinde, üzerinde "Köpekbalığı Uzmanı" yazılı kimliği, sağ üst cebinde de köpekbalığı motifli bir tükenmez kalem vardır. Aynı zamanda deniz kabuğu kolyesi ve ince siyah çerçeveli bir gözlük takar sol boynunda bir adet deniz anası ısırığı vardır. Bunun yanında sosisli yediği ve papağanlara temas ettiği de bilinmektedir.

"Ölüm İğnesi"'nde Trevor'ın deniz anası sokuğu geçmiştir. Bu vakada kedisinin olduğu öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolü

Köpekbalığı Saldırısı!

Oyuncunun Grimsborough'dan gelmesinden bir süre sonra Amir Marquez, Amy'den oyuncuyu Okyanus Kıyısının plajını gezdirmesini istemesi üzerine ikisi plajda gezintiye çıkmışlar ve tam da bu sırada sudan aniden fırlayan bir köpekbalığını ve Trevor'ın onu nasıl vurduğunu görmüşlerdir. Ekip, kurbanın cesedini otopsiye gönderdikten sonra Trevor ile olay hakkında konuşmak istemişlerdir. Trevor, köpekbalığının bir insanı yemesini izlemekten zevk aldığını, fakat köpekbalığını, kurbanı yemeyi bitirmeden öldürmek zorunda kaldığını dile getirmiştir.

Ekip, daha sonra dondurmacının orada bir tane harita bulmuşlar ve, üzerini tozladıktan sonra bunun köpekbalıklarının sahil şeridi geçişlerini gösteren bir harita olduğunu belirlemişlerdir. Tabii en yakın köpekbalığı uzmanı da Trevor olduğu için, onunla bu konu hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Trevor, ekibe haritasını buldukları için teşekkür etmiş ve haritanın köpekbalıklarının rotasını gösterdiğini söylemiş, buna karşılık Amy, kurbanın tam da rotanın, kıyıya en yakın yerde öldürüldüğünü dile getirmiştir. Trevor, şu aralar fazla köpekbalığı görmediği için hayvanat bahçesinde papağan bakıcılığı yaptığını ve sosisli ile beslendiğini de itiraf etmiştir.

Vakanın sonunda Trevor'ın, ekibe başından beridir yalan söylediği ve aslında Ice-P'yi öldürenin o olduğu ortaya çıkmıştır. Trevor, kariyerinin çöküşü yüzünden Ice-P'yi sorumlu tutuyordu çünkü Ice-P, kendi reality şovunu güvenli bir şekilde çekebilmek için sahildeki bütün köpekbalıklarını kovalatmış, bu da Trevor'ı hayvanat bahçesine papağan bakıcısı olarak çalışmaya itmişti. Trevor, sahildeki köpek balıkları olmadan köpek balığı uzmanı olamazdı, bu yüzden de işini ve hayatını geri kazanmak için planını yürürlüğe koymuş, fakat vakanın sonunda oyuncu ve Amy tarafından tutuklanarak mahkemeye çıkartılmıştır.

Mahkemede Trevor, kariyerini bitirdiği için Ice-P'yi sorumlu tutmuştu. Trevor, Ice-P'nin tiki kulübesinden kör kütük sarhoş olarak çıktığını gördüğünde kurbanın sarhoş olmasından faydalanıp plajın belirli bir noktasına götürmüş, orada da ellerini bağlayıp kan akması için parmaklarını kesmiş ve bu parmakları suya atmıştı. Ice-P, her ne kadar çırpınıp Trevor'ı yavaşlatsa da Trevor, kurbanı denize, yani köpek balığının önüne atarak kurbanı yemesini sağlamış, daha sonra da yüzerek oradan uzaklaşmıştır. Bu sebepten ötürü Trevor, şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Ölüm İğnesi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki