Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Trevor Neuman

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
TrevorNeuman.png
Profili
İsmi

Trevor Neuman

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

51

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş
Ölüm Halısı
Wastes'e Doğru

Trevor Neuman (d. 1963), genç dizi film yıldızı Jenny Galguera'nın öldürüldüğü Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş (Vaka #32/88)'da ,Tyler Snakes'in öldürüldüğü Ölüm Halısı (Vaka #38/94)'de ve David Rosenberg'in öldürüldüğü Wastes'e Doğru (Vaka #57/113)'da bir şüphelidir

Profili

Trevor, 51 yaşında, kısa, kıvırcık, gri saçları olan, siyah gözlü bir adamdır. Özellikle Ivywood'da ki çocuk yıldızların psikolojik sorunları üzerinde yoğunlaşan bir psikiyatrist olan Trevor, genel olarak çizgili beyaz gömleğin üzerine kareli bir kazak giyer ve üzerine gri bir kravat takar. Ayrıca kazağının sol tarafında Ütopyalıların sembolü olan bir rozet, sol kulağında altın bir küpe, elinde bir pipo ve gözünde yuvarlak çerçeveli bir gözlük vardır. Tüm bunların yanında Trevor'ın antidepresan ile yaşlandırmayı geciktirici krem kullandığı ve "Cam Prenses"'i okuduğu bilinmektedir.

İkinci görünümünde ise Trevor, gri bir smokin giymekte ve turkuvaz bir papyon ile malum rozeti takmaktadır. Ayrıca yine çizgili gömlek ve gri bir yelek giymekte ve pipo içerken görülmektedir. Bu sefer ise Trevor'ın "Öümün Nefesi" filmini izlediği, Nevraks kullandığı ve Oğlak burcu olduğu öğrenilmiştir.

Vakadaki Rolü

Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş

Vaka88MürekkepTesti.png

Jenny Galguera'nın kendisini doğuştan bir prenses sandığını gösteren mürekkep testi.

Ekip, üzerinde defalarca kez "Ben bir prensesim" yazılı bir mürekkep testi bulup bunu Russell Crane'e gösterdikten sonra Trevor vakaya dahil olmuştur.

Frank, Jenny'nin sanat stüdyosunda bulunan çantasının içinde neden bir mürekkep testi bulunduğunu öğrenmek istemekteydi. Russell'ın dediğine göre mürekkep testinin anlamı, Jenny'nin kendisini bir prenses gibi gördüğü, hatta daha da ileriye gidip bir prenses olarak yaratıldığına inanması idi. Russell bunun üzerine ekibi, Ivywood'da ki yıldız çocuklar üzerinde uzman bir psikiyatrist olan Trevor'a yönlendirmiştir.

Jenny'nin ölümü Trevor'ı oldukça şaşırtmış fakat Frank, kendisine kızın hayatının oldukça dengesiz olduğunu belirtmiştir. Trevor'ın anlattıklarına göre Ivywood, baskının ve rekabetin yoğun olduğu bir yerdi ki böyle bir yerde çocuk yetiştirmek için hiç uygun değildi. Hatta Jenny'nin fazla daraldığı zamanlar nevroz evresi geçirdiği bile olmuştu. Ayrıca Trevor'ın tek bildiği şey, Jenny'nin daha okuma yazma bile öğrenemeden oyunculuğa başlamış olmasıydı, ki bu Ivywood'da ki çocuklar için hiçte normal bir şey değildi.

Daha sonra ekip, Trevor'ı öfkeli bir halde Mr Sparkles oyuncak mağazasına tuğla atarken yakalamışlar ve Trevor ile bir kez daha konuşmak istemişlerdir. Konuşmaya geçmeden önce Trevor, ekibe oyuncak mağazasının Jenny'nin ölümü üzerinden "Cam Prenses"'in ürünlerini satışa çıkarmasını nefretle karşıladığını dile getirmiştir.

Trevor ekibe Ivywood'da çocukların sıradan bir hayat yaşamalarına müsaade edilmemesini kaldıramadığını söylemiş, bu da Frank'e, kızının hayatının da Jenny'nin ki gibi olmasını istemediğini hatırlatmıştır. Trevor, çocukların "basit eğlenceler" için kullanılmasından hoşlanmıyor, aynı zamanda da "Cam Prenses"'in gençlik ve güzellik öğeleri ile kız çocuklarına ve genç kızlara zarar verdiğine inanıyordu. Trevor, ayrıca yaş, gençlik ve güzellik öğelerinin reklam ve eğlence amacı ile kullanılmasına karşı birisi idi, ki bu da Ivywood'da çocuk psikiyatristi olmasının başlıca nedenlerinden biridir.

Vakanın bitiminde cinayetin eziklik duygusundan kaynaklandığının anlaşılması üzere Trevor serbest bırakılmış, fakat dosya kapandıktan kısa bir süre sonra Frank, Trevor'ın yardımına ihtiyaç duymuştur.

Vaka88TezKitabı.png

"Ivywood kültürünün genç kızlar üzerindeki etkisi."

Trevor, ekipten Mr Sparkles oyuncak mağazasında kaybettiği tez kitabını bulmalarını istemiş ve ancak o şekilde kendilerine yardımcı olabileceğini söylemiştir. Oyuncu tez kitabını bulmayı başarmış fakat Frank'in kitabın Trevor için neden bu kadar önemli olduğunu anlamamış olması üzerine kitabı Hannah Choi'ye göndermiştir.

Hannah'nın dediğine göre kitap, Ivywood kültürünün özellikle kız çocukları ve genç kızlar üzerinde bıraktığı kötü etkileri konu almaktaydı. Hannah, aynı zamanda Ivywood'un kadınlar üzerinde "mükemmel görünüm" yaratma uğraşının olması ve bunun uzun dönemlerde kadınlarda psikolojik olarak yüzeysel hasarlara yol açmasına duyduğu iğrentiyi ekibe belirtmiştir. Daha sonra Frank, Trevor'a kitabını geri vermiş ve Trevor, ekibe Ivywood kültürünün kadınlar, özellikle de 21 yaş altı kızlar üzerinde nasıl kötü etkiler bıraktığını anlatan bir makale yazıp bunu Daily Dawn'a göndererek haklı uyaracağını söylemiştir.

Ölüm Halısı

Wastes'e Doğru

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki