Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Trish Colletti

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments46 Share
Şüpheli
TC.png
Profili
İsmi

Trish Colletti

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

16

Ağırlığı

150 lbs (68kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Amansız Kasap(tutuklandı)

Trish Colletti (d. 1997) kasap Raoul Colletti'nin kızı idi ve genellikle kasap işlerinde babasına yardım ederdi. Trish aynı zamanda Amansız Kasap (Vaka #3)'ta Jennifer Carter'ın katilidir.

Profili

Trish, 16 yaşında, siyah, orta uzunlukta dalgalı saçları olan, mavi gözlü bir kızdır. Sarı bir tişört giyer ve saçında bir tane papatya vardır. Trish aynı zamanda 10" (42 numara) ayakkabı giyer, sigara içer ve O+ kan grubuna sahiptir.

Vakadaki Rolü

İddia'ya göre cesedi Trish bulmuş ve polise haber vermişti. İnceleme sırasında Trish'in erkek arkadaşı Raphael Soza'nın Jennifer'ın etrafında dolaştığı ortaya çıktı. Tabi bu ikisinin arasında bir düşmanlık yarattı. En sonunda ise Jennifer'ı aslında Trish'in öldürdüğü ortaya çıktı. Öldürme sebebi ise Raphael'in Trish'in Jennifer ile aldatmasıydı. Trish ayrıca Jennifer'ın babası Raoul Colletti|Raoul]] ile flört ettiğinden de şüpheleniyordu.

Ek Bilgi

  • Trish ve Alice August Sanayi Bölgesi'ndeki tek kadın katillerdir, aynı zamanda kurbanları da kadındır.
  • Trish aynı zamanda Sanayi Bölgesi'ndeki en genç, oyundaki ise (Ophelia Lincoln ile beraber) ikinci en genç katildir.
  • Cinayetin işlenişinden ötürü Trish 16 yaşında olmasına rağmen bir yetişkin gibi yargılanmıştır. Aynı şey Scott Greene ve Sabrina Kingston için de geçerlidir.

Also on Fandom

Random Wiki