Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Trixie Velvet

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments29 Share

TrixieGrimsborough.png
Trixie Velvet

Trixie Velvet (gerçek adı: Patricia Mills; 1986-2012), Tony Marconi'nin kulübü olan Mavi Flamingo'da bir striptizci ve Artık Güzel Değil (Vaka #8)'de kurbandır.

Profili

Patricia, ya da bilinen adıyla Trixie, 26 yaşında, uzun, dalgalı, koyu sarı saçları olan, mavi gözlü bir kızdı. Öldürülmeden önce üzerine leopar desenli bir elbise giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Trixie, Joe's Dinner'ın arkasında vahşice öldürülmüş olarak bulundu. Otopsi sonucuna göre Trixie'nin kafasına sert bir cisimle defalarca vurulmuş ve kafa travması sonucu ölmüştür. Üstünde kedi tüyü bulunmuştur, ki bu katilin kedilere yakın olduğunu gösteriyordu, ve katil kurbanı öldürmeden önce onunla yakınlaşmıştı. Orada bulunan bir görgü tanığı olay yerinden hızla uzaklaşan birini gördüğünü söylemiş fakat o kişinin kim olduğnu tam olarak çıkaramamıştır. Tek gördüğü ise şahsın beyaz tenli olduğu ve 120 Ibs (55kg) ağırlığında olduğudur.

Katil ve Nedenleri

Katil Trixie gibi Mavi Flamingoda garson olara çalışan Alice August'tur. Alice Trixie'ye aşıktı ve ona sürekli isimsiz mektuplar gönderiyordu fakat Trixie mektupları yazan kişinin bir erkek olduğunu düşünmekteydi. Daha sonra Alice ile Trixie Joe's Diner'da buluştular fakat Trixie hayranı'nın bir kız olduğunu öğrenince şok oldu. Trixie daha sonra Alice ile dalga geçmeye başladı. Buna öfkelenen Alice eline bir çekiç alıp Trixie'nin başına defalarca vurarak onu öldürdü. Alice aynı zamanda Colin Stokes'tan hoşlanmıyordu ve Colin'in Trixie'yi sürekli takip ettiğinin farkındaydı. Bu yüzden suçu Colin'in üstüne yıkmaya çalışmıştır.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki