Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Troy Cassidy

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
TC2.png
Profili
İsmi

Troy Cassidy

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

32

Ağırlığı

200 lbs (90kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kemiklerine Kadar Yanmış
Engereklerin Yuvasında

Troy Cassidy (d. 1981) Kafatası Çetesinin eski lideri ve Engerekler çetesinin lideri Salvador Cordero'nun rakibiydi. Troy aynı zamanda Rose Cassidy'nin ağabeyi ve öldürülen Engerekler üyesi Chad Whickman'ın kayınbiraderi idi. Troy, Tony Marconi'nin Salvador'u öldürmesinin ardından çete hayatını bırakmış ve kendini mucitliğe adamıştır. Troy iki vakada şüphelidir.

Profili

Troy 32 yaşında, kumral saçlı ve esmer bir adamdır. Kafasına Kafatası Çetesinin rengi olan kırmızı bir bandana takar. Siyah bir sakalı ve bıyığı vardır. Troy'un aynı zamanda kepek sorunu vardır. Sağ kolunda Kafatası logolu bir dövmesi vardır. Troy'un boynunda asker kolyesi vardır ve kırmızı atlet giyer. Troy 6'0" (1,83m) boyundadır.

Kemiklerine Kadar Yanmış'ta Troy spor ayakkabı giymekte ve sigara içmektedir.

Engereklerin Yuvasında'da ise Troy astımlıdır, sakız çiğner,üzerinde bir yağ lekesi vardır ve kan grubu AB+'tir.

Vakalardaki Rolleri

Kemiklerine Kadar Yanmış'ta Troy kız kardeşinin rakip bir çetenin üyesi olan erkek arkadaşının ölümü hakkında konuşması için çağırılmışır. Troy'un dediğine göre Engerek ölmeyi hak etmiştir fakat Kafatası Çetesi'nin de kuralları vardır. Troy, kardeşi Rose'un Chad'i sevdiğini bildiği halde kardeşini o şekilde asla üzmeyeceğini belirtmiştir. Daha sonra ateşli şeylere ilgisi olduğu ortaya çıksa da tekrar kardeşini o şekilde üzmeyeceğini belirtmiştir.

Engereklerin Yuvasında'da ekip Troy'a Salvador'u ne kadar iyi tanıdığını sormuştur. Troy daha önce de cinayet mahalli olan Engerek Çukuru'nda bulunmuştur. Katil yakalandıtan sonra Troy çete hayatını bırakmış ve mucitlik kariyerine atılmak için şehri terk etmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki