Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tsetseg

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Tsetseg
Tsetseg17.png
Profili
Tam Adı Tsetseg
Цэцэг
Uyruğu Moğolistan Bayrağı.png Moğolistan
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 53
Ağırlığı 168 lbs (73 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Horseback Dağı(tutuklandı)

Tsetseg (Moğolca: Цэцэг; d. 1963) Horseback Dağı'nda Andrey Beloglazov'un katilidir.

Profili

Tsetseg, 53 yaşında bir at yetiştiricisi, aynı zamanda da kiralık katildir. Tsetseg uzun siyah saça ve kahverengi gözlere sahiptir ve koyu kırmızı bir gömleğin üzerine lacivert bir yelek giymekle birlikte kahverengi bir şapka takmaktadır. Tsetseg'in ayrıca kılıç kullanmayı bildiği, ata bindiği ve tuzlu çay içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın eyerinde Tsetseg'in terini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Andrey'in bu sabahki at binme dersine katılmadığını söyleyen Tsetseg, Andrey'in öldüğünü duyunca şaşırdığını belirtmiştir. Oyuncu kendisine kurbanın kendini tehlikede hissedip hissetmediğini sorduğunda ise yabancıların buralarda ne yaptığını bilmediğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın kovboy gömleğinde at kanı bulmuş ve Tsetseg ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Andrey, ödüllü atlarından birini almış fakat atla birlikte Han Dağına gittiği ve atı geri indirecek kadar tecrübesi olmadığı için atın ölümüne sebep olmuştu. Bu durumda haliyle Tsetseg'i çileden çıkarmıştı.

Soruşturmanın sonunda Andrey'i öldürenin Tsetseg olduğu ortaya çıkmıştır. Oyuncu Tsetseg'in Andrey'i, atını Han Dağında ölüme terk ettiği için öldürdüğünü düşünmekteydi. Oyuncu tüm delilleri saydıktan sonra Tsetseg, silah kullanma konusunda sakarlık ettiğini ve geçmişte böyle bir şey yapmadığını söylemiştir. Tsetseg sadece bir at yetiştiricisi değil, aynı zamanda eskiden, ve hala da dünyanın en tehlikeli kiralık katillerinden biriydi fakat en son ki Andrey'i öldürme işi son göreviydi ve artık ailesinin at çiftliğine odaklanacaktı. Tsetseg aynı zamanda SOMBRA adına Andrey'i öldürme fikrinin aptalca olduğunu dile getirmiş ve bunun üzerine Andrey'in SOMBRA adına çalıştığını anlayan oyuncu kendisine uydunun ne kadar ilerlediğini sorduğunda Tsetseg yeteri kadar konuştuğunu ve tek kelime dahi etmeyeceğini söylemiştir. Mahkemede de aynı şeyi söylediği için Yargıç Adaku, Tsetseg'i 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki