Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Tsukada Hiroşi

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Tsukada Hiroşi
Tsukada Hiroşi.png
Profili
Tam Adı Tsukada Hiroşi
塚田ひろし
Uyruğu Japonya Bayrağı.png Japonya
Yaşı 13
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Kaderin Cilvesi(adı geçti)
Sahne Işığı Altında Ölüm(adı geçti)
Bir Ölüm Dileği(adı geçti)
Cinayet Oyunları(öldürüldü)

Tsukada Hiroşi (Japonca: 塚田ひろし; 2003-2016) Cinayet Oyunları vakasında kurbandır. Hiroşi'nin adı daha önce üç tane vakada geçmiştir.

Profili

Hiroşi, 13 yaşında, kısa siyah saçlı bir oğlandı. Hiroşi öldürüldüğü sırada siyah bir tişörtün üstüne zeytin yeşili bir ceket giymekte ve koluna kırmızı bir SOMBRA kol bandı takmaktaydı. Hiroşi'nin ayrıca Çieko adında ablası vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Hiroşi'yi tapınak bahçesinde, sırtında bir okla ölü halde bulmuştu. Otopsi sonucuna göre Hiroşi'yi öldüren şey, yara deliğinden kaynaklanan ani kalp durmasıydı, yani okla kalbinden vurularak ölmüştü. Otopsi sırasında oku inceleyen Jonah Karam, bunun bir arbalet oku olduğunu belirtmiştir ve dediğine göre bu silahı kullanmak büyük bir beceri istemekteydi. Bu durum da katilin çok iyi arbalet kullandığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Obaasan adlı bir emekli olduğu ortaya çıkmıştır.

Obaasan başta suçlamaları reddetse de sonunda SOMBRA'nın çocuk avına katılmayı reddettiği için Hiroşi'yi sırtından arbaletle vurarak öldürdüğünü itiraf etmiştir. Obaasan, ancak SOMBRA'nın çocuklara parlak bir gelecek vaat edebileceğini düşünmekteydi ve Hiroşi'nin geri adım atmasını zayıflık olarak görmüştü çünkü zayıflık, örgütün kabul ettiği bir şey değildi. Mahkeme sırasında Obaasan SOMBRA'yı satmayacağını söyleyerek işbirliği yapmayı reddettiği için Yargıç Adaku, Hiroşi'yi öldürmek, çocuk kaçırmak ve kaçırılan çocukların beyinlerini yıkama komplosunu bizzat yürütmek suçlarından ötürü kendisini müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki