Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Valentina Silva

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Valentina Silva
ValentinaSilva.png
Profili
Tam Adı Valentina Silva
Uyruğu Luzaguay Bayrağı.png Luzaguay
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 45
Ağırlığı 136 lbs (61 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlıklar Ulusu(tutuklandı)

Valentina Silva (d. 1971) Karanlıklar Ulusu'nda Adolfo Herrera'nın katilidir.

Profili

Valentina, Bağımsız Luzaguay Demokrasisi'nin başkan yardımcısıdır ve 45 yaşındadır. Valentina uzun siyah saçlıdır ve üzerine beyaz çizgili bir gömlekle birlikte al rengi bir ceket giyer, bunun yanında iki adet küpe takar. Valentina aynı zamanda askeri eğitim almıştır, Gabalium kullanır ve Luzaguay Anayasası'nı bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Valentina'nın başkan yardımcısı kuşağını cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Valentina, Herrera'yı herkesin çok sevdiğini ve kimin böyle bir şey yapabileceğine anlam veremediğini söylemiştir. Oyuncu her ne kadar bu fikre katılmasa da Valentina, kurbanın Luzaguay Demokrasisi için çok şey yaptığını söylemiş, daha sonra da olağanüstü hal ilan edilmesi ve sokağa çıkma yasağının uygulanması gerektiğini söyleyerek konuşmayı yarıda kesmiştir.

Oyuncu daha sonra Valentina'nın, kurbanın ölümünden iki gün önce başkanlığı kabul konuşması denemesi yaptığı bir video kaydı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kendisi, isyancıları yenmek de dahil kurbandan daha iyi başkanlık yapabilirdi. Fakat dediğine göre cinayet değil darbe planı yapıyordu ve cinayet sırasında günlük Gabalium'unu almakla meşguldü. Oyuncu kendisine hükumet ile SOMBRA bağlantısını sorduğunda ise SOMBRA'nın kim veya ne olduğunu bilmediğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda tüm delillerin kendisine işaret etmesi ile Herrera'nın katilinin Valentina olduğu ortaya çıkmıştır. Valentina'nın dediğine göre Herrera'nın rejiminde yaşlı ve güçsüzler kaynak israfı olarak görüldükleri için ilaç gibi kamu hizmetlerinden yararlanamıyorlardı. Kendi annesinin de yaşlandıktan sonra bu şekilde ölmesini kaldıramayan Valentina, rejime karşı olan inancını yitirmiş ve Herrera'yı normal yollardan yenemeyeceğini bildiği için onu temelli devirmek ve halkın refahını sağlamak adına Herrera'yı nişancı tüfeği ile vurarak öldürmüştü. Mahkemede Yargıç Adaku, cinayetten ötürü Valentina'yı 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki