Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Valentine Montgomery

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share

Şüpheli
501px-V. Montgomery.png
Profili
İsmi

Valentine Montgomery

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

45

Ağırlığı

120 Ibs (55 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Son Yemek(tutuklandı)

Valentine Montgomery (d. 1968) Son Yemek (Vaka #17)'de Daisy Thompson'ın katilidir.

Profili

Valentine, 45 yaşında siyah saçlı ve mavi gözlü bir bayandır. Genellikle beyaz şef önlüğü giyer ve şef şapkası takar. Valentine bir aşçıdır, deterjan kullanır ve oje sürer. Aynı zamanda kan grubu B+'tir.

Vakadaki Rolü

Promotion picture.png

Valentine, Chez Valentine adlı restorantın sahibi ve şefidir. Daisy Thompson restorantında yemek yerken kazara Daisy'yi zehirleyerek ölümüne sebebiyet vermiştir. Valentine'ın asıl amacı Tobias Sharp'ı zehirlemekti fakat garson farkında olmadan tabakları karıştırınca zehirli tabak Daisy'ye gitmiştir ve Daisy ertesi gün mutfağında ölü bulunmuştur. İnceleme sırasında Valentine ve Tobias'ın aynı yemek okuluna gittikleri ortaya çıkmıştır. Tobias sorgusu sırasında Valentine'dan daha yetenekli bir aşçı olduğunu iddia etmiş fakat Valentine sırf parası olduğu için kendi restorantını açabilmiş ve Tobias da bir yemek eleştirmeni olabilmiştir. Bu sebepten ötürü Tobias Valentine'dan nefret etmiş, sürekli restorantını aşağılayıcı eleştiriler yapmış ve sürekli oranın pis bir yer olduğunu iddia etmiştir. Bu tabi Valentine'ın işini iyice zorlaştırmış ve Tobias'tan kurtulmak için onu zehirleme girişiminde bulunmuş fakat başarısız olmuştur.

Ek Bilgi

  • Valentine Montgomery ve Irina Phelps, Finans Bölgesi'ndeki tek kadın katillerdir.
  • Valentine mavi gözlüdür fakat "tutuklanma" resminde göz rengi siyaha dönüşmüştür. Bu büyük ihtimalle yapımcılar tarafından yapılan bir hatadır.
  • Grimsborough'nun Hayaleti (Vaka #25)'nde yapımcılar tarafından yapılan bir hatadan ötürü Monty Washington'ın ismi Valentine Montgomery olarak geçmiştir (resim için tıklayınız).

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki