Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Valeria Poe

1.373pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Valeria Poe
Valeria&Max.png
Valeria (solda) ile Max
Profili
Tam Adı Valeria Lorenzo(önceden)
Valeria Poe
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Serada Kan Revan(adı geçti)

Valeria Poe Criminal Case'te adı geçen bir yardımcı karakterdir. Valeria'nın adı Serada Kan Revan vakasında geçmiştir.

Profili

Valeria, Concordia'da yaşayan bir İtalyan göçmeni ve merhum Maximillan Poe'nun karısıydı. Valeria siyah kıvırcık saçlıydı ve öldüğü sırada üzerine beyaz bir elbise giyiyordu.

Criminal Case'teki Rolü

Valeria'nın ölümü soruşturma boyunca önemli bir rol oynamıştır. Soruşturma sırasında Valeria'nın ölümünün Max'ı derinden etkilediği, bu yüzden haftada en az iki kez Doktor Ezekiel Jones'tan tıbbi, Peder Donovan'dan da ruhani destek aldığı öğrenilmiştir. Diğer taraftan Valeria'nın erkek kardeşi Vincent Lorenzo'da Valeria'yı ziyaret için Concordia'ya geldiğini fakat vardığında kardeşinin ölmüş olduğunu öğrendiğini belirtmişti.

Soruşturma sırasında oyuncu, Valeria'nın ölüm belgesini bulmuş ve belgeden ölüm nedeninin solunum yetmezliği olduğunu, ayrıca Max'ın da karısının ölümünden Doktor Jones'u sorumlu tuttuğunu öğrenmiştir. Ayrıca Vincent'te ailesine Valeria'nın durumundan bahsetmemesinden ötürü Poe'yu suçlamaktaydı. Daha sonra ise Valeria'yı öldürenin, ayrıca Max'ın da katili olan Sheila Black olduğu ortaya çıkmıştır.

Duruşmanın ardından Dick ile Valeria'nın ölümünün ardındaki sır perdesini aralamak isteyen oyuncu, Doktor Jones'un muayenehanesinde Valeria'nın şalını bulmuştu. Viola'nın dediğine göre şalın üstünde chianti ile baldıran otu izleri vardı, bu da Valeria'nın bununla zehirlendiğine ve ölümüne solunum yetmezliği süsü verilmiş olabileceğine işaret ediyordu. Doktor Jones'un dediğine göre Valeria, şalı öldürüldüğü gece katıldığı doğum günü partisinde giymişti. Audrey Scott'un dediğine göre parti serada verilmişti ve bunun üzerine serayı arayan oyuncu, orada Valeria'ya yollanmış chianti şişesini bulmuş ve şişeyi gönderenin Sheila olduğunu ortaya çıkarmıştır. Sorgu sırasında Sheila, Valeria'yı öldürdüğünü itiraf etmiş ve tek amacının Max ile birlikte olma şansını yakalamak olduğunu söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki