Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Valerie Green

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Valerie Green
ValerieGreen.png
Profili
Tam Adı Valerie Green
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Ölümün Altında Ne Var(öldürüldü)

Valerie Green Ölümün Altında Ne Var'da kurbandır.

Profili

Valerie, omuz hizasına kadar uzanan dalgalı sarı saçları olan, mavi gözlü bir genç kızdı. Öldürüldüğü sırada üzerinde yeşil-siyah bir dalgıç tulumu vardı. Bir parti müdavimi olarak ta Valerie, üzerine pembe bir elbise giymekte ve altın bir kolye takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Amy Young ve Roxie Sparks, birlikte Okyanus Kıyısı'nın egzotik sularına skuba dalışı yaptıkları sırada Valerie'nin cansız bedeni ile karşılaşmışlardır. Otopsi sonucuna göre Valerie boğularak öldürülmüştü çünkü bariz bir şekilde ekipmanında sabotaj izleri vardı. Roxie aynı zamanda kurbanın oksijen tankı ve kostümünün üzerinde de el kremi izlerine rastlamıştı ve kurbanın başka herhangi bir yerinde el kremi bulunmaması, katilin el kremi sürdüğünü göstermekteydi. Roxie otopsi ile uğraşırken Hannah'da kurbanın oksijen tankını incelemekteydi. Analiz sonucuna göre Valerie'nin oksijen tankı sabote edilmişti ve göstergeler sürekli doluyu gösteriyordu ki bu sayede de Valerie, suyun dibinde havasız kaldığının farkına bile varamamıştı. Bu durum da katilin skuba dalgıçlığı yaptığının bir göstergesiydi.

Daha sonra Yann Toussaint, Roger Strout tarafından bulunan tornavidayı analiz etmiş ve katilin tornavidayı büküp Valerie'yi tuzağa çekmek için altın bir kolye kullandığını belirtmiştir.

Katil ve Nedenleri

Katil, partilerin kralı olarak ta bilinen Koca Pete'tir.

Amy'ye göre Pete, tamamen kendisini düşünen bir adamdı ve elaleme alemin kralı olduğunu göstermek için yapmayacağı şey yoktu. Pete, Valerie'nin kendisini terk ederek onu küçük düşürdüğünü düşünmüştü ve ona göre hiç kimse onun müsaadesi olmadan onu terk edemezdi. Valerie'nin Pasifik Koyunu bir an önce terk etmesi için çok fazla paraya ihtiyacı vardı (ki artık yaşadığı hayattan bıkmıştı), bu yüzden de Koca Pete'in "Koca Yat Partisi" zincirine katılmış, bu da Pete'in hoşuna gitmişti. Fakat Valerie, kendini ulaşılamaz bir hale getirmeye çalışmış ve Pete'i kendisine sayısız pahalı hediye almaya zorlamıştır. Bu sayede Valerie'yi kontrolü altına almayı amaçlayan Pete'in istediği olmamış ve Valerie sonunda Pete'i terk etmiştir. Valerie'nin esas amacını fark eden Pete, kendisini terk ettiği için Valerie'yi cezalandırmak istemiş ve Valerie'nin son hatası, dalgıçlık sevgisini Koca Pete'e göstermek olmuştu. Bu yüzden Pete, Valerie'nin ekipmanını sabote ederek kızı kasten ve planlayarak öldürmüş, bu da ekibin kendisini mahkemeye çıkarması için yeterli bir sebep olmuştur.

Mahkeme de Koca Pete, insanların onu terk edemeyeceklerini, sadece onun insanları terk edebileceğini defalarca kez dile getirmiştir. Yargıç Dante, Pete'in sürekli kendisinden üçüncü kişi zamiri ile bahsetmesinden ötürü kendisinden o şekilde bahsedenlerin hapisle cezalandırılması gerektiğini söylemiş ve bu yüzden de 15 yıl kendisinden üçüncü kişi zamiri ile bahsetmekten, 30 yıl da Valerie Green'i öldürmekten toplam 45 yıl hapis cezası almıştır ki bu da sırf kendisini herkesten üstün görmesi için yeterli bir cezaydı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki