Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vanessa Carter

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
VC.png
Profili
İsmi

Vanessa Carter

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

42

Ağırlığı

152 lbs (69 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Amansız Kasap

Vanessa Carter (d. 1971), Amansız Kasap (Vaka #3)'ta öldürülen Jennifer Carter'ın annesi ve bu vakada bir şüphelidir.

Profili

Vanessa, 42 yaşında, kısa, sarı saçlı bir kadındır. Gri bir gömlek ve üstüne siyah bir hırka giyer. Ayak numarası 9,5" (40 numara)'tir ve sigara bağımlısıdır.

Vakadaki Rolü

Vanessa, Amansız Kasap adlı vakada öldürülen Jennifer Carter'ın annesi idi ve zor bir dönemden geçmekteydi. Ekibin evini incelemesine izin vermiş ve daha sonra kasabın kendisine kızının kalbini sattığını öğrendiğinde yıkılmıştır. Jennifer'ın Cooperville'den bir oğlanla çıktığını biliyor fakat bundan hiç hoşlanmıyordu. Çünkü ona göre oradakilerin hepsi sapık veya katildi ve kızını korumak istiyordu.

Aynı vakanın ek soruşturmasında Vanessa ekipten kızının kaybolan vaftiz madalyonunu bulmalarını ister. Madalyon tamir edildiğinde ise üstündeki tarih siliktir ve madalyonun gerçekten Jennifer'a mı yoksa diğer büyük kızınamı ağit olduğu bilinmemektedir. Ekip madalyonun üstündeki tarihi deşifre edip madalyonu öyle geri verdiğinde ise Vanessa ekibi Hamburger ile ödüllendirir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki