Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vanessa Kimmel

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments55 Share

Vanessa Kimmel
VanessaKimmel.png
Profili
Tam Adı Vanessa Kimmel
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 115 lbs (52 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Merhum
Vakalar Kolay Av
Ruhsatsız İçkiden Ölüm
Dumanlar ve Aynalar(öldürüldü)

Vanessa Kimmel (1990-2014) Kolay Av ve Ruhsatsız İçkiden Ölüm vakalarında bir şüphelidir. Vanessa Dumanlar ve Aynalar'da öldürülmüştür.

Profili

Vanessa, 24 yaşında bir bir genç kızdı. Vanessa uzun, sarı saçlıdır, üzerine her yanı yırtık, pembe bir elbise giyer ve boynuna soluk, pembe, dantelli bir kolye takar. Aynı zamanda gözlerinin altında yüksek miktarda siyah boya vardır. Vanessa'nın vücudunda çok sayıda yara bere vardır ve bunun yanında rom içtiği bilinmektedir.

"Ruhsatsız İçkiden Ölüm"de Vanessa kaçak içki içer, domino oynar ve yumurta kullanır.

Vakalardaki Rolü

Kolay Av

Vanessa, ekip ilk defa Timsah Parkına gelip Coleen'in cesedini bulduktan sonra kendilerini son derece soğuk bir şekilde karşılamış ve Gator Land'in lanetli olduğunu söyleyip durmuştur. Vanessa'nın saçmalamalarına tahammülü olmayan ekip, Vanessa'dan kendilerine yardımcı olmalarını istemişler fakat kız, hiç oralı olmamıştır.

Vanessa'nın sefil görüntüsü, ve tabii ki de kafayı yemiş olması, ekibin dikkatinden kaçmamıştır. Vanessa, ekibin kendisini dinlememeleri üzerine donakalmış fakat Amy, yinede Vanessa'ya Coleen'in ölümü sırasında Gator Land'de bulunup bulunmadığını sormuştur. Dediğine göre fısıltılar, çığlıklar, bir patlama sesi ve yaprak hışırtıları duymuştu. Bu da katilin ormana kaçtığını göstermekteydi ve Vanessa, ekipten ormanın içindeki avcı kulübesine bakmalarını istemiştir.

MuskaBebeği.png

Ekip, daha sonra kulübede bir tane parçalanmış "Muska Bebeği" bulmuşlar ve bunu onarıp üzerinden saç örneği aldıktan sonra analize göndermişlerdir. Sonuca göre bebek her ne kadar Coleen'e benzese de, üzerinde ki saç Vanessa'ya aitti. Bunun üzerine ekip kızla tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Vanessa, Coleen'in saçından bir örnek almak yerine kendi saçından bir parça kullanmış olduğu için de bebek, hiçbir işe yaramamıştır.

Vanessa, Muska Bebeğini Coleen'in yaptığını, çünkü onu Bayou'nun kötülüklerinden korumak istediğini itiraf etmiştir, ki zaten Coleen'in saldırgan tutumu Bayou'da hiç hoş karşılanmamıştı. Vanessa her ne kadar Coleen'e iyi davranmış olsa da (ki Coleen'in Bayou'dan çıkması için ona yardım edeceğini dahil itiraf etmiştir) Coleen, bunun karşılığında kıza hiç saygı göstermemişti. Vakanın sonunda Vanessa'nın artık Bayou için endişelenmesine gerek kalmamıştı çünkü katil olan Steve Bundy tutuklandığı için Vanessa, serbest bırakılmıştı.

Katilin tutuklanmasının ardından Vanessa, Shelly Dulard ile girdiği kavga yüzünden tekrar ekibin radarına girmiştir. Vanessa, Shelly'yi çantasını çalmakla, buna karşılıkta Shelly, Vanessa'yı haplarını çalmakla suçluyordu. Ekip, bu ikisini sakinleştirmek için uğraşmışlar ve ikinci bir vukuatta ikisininde tutuklanacağına dair sert bir uyarı yapmışlardır.

Ruhsatsız İçkiden Ölüm

VanessaReklam.png

Vanessa, Derek Stone'un dairesini satın almak istemiştir.

Ekip, Sammy Duncan'ın kafasını buldukları "Çılgın İnek" barında Derek Stone'un hapse girmeden önce oturmuş olduğu dairenin satılık ilanını bulup, üzerinde de Vanessa'nın adının olduğunu saptadıktan sonra Vanessa, tekrardan polisin radarına yakalanmıştır. Ekip, Vanessa ile konuşmaya gittiğinde kız, Bayou'dan kaçmak için tek umudunun Sammy olduğunu, fakat artık öldüğü içinde Bayou'da mahkum kaldığını dile getirmiştir. Frank, Sammy'nin, Vanessa'nın erkek arkadaşı olduğunu düşündüğünde Vanessa, Sammy ile sevgili olmadığını, sadece kendisini Bayou'dan çıkarması için onun dikkatini çekmek istediğini dile getirmiştir. Bayou'da yeterince para kazanamayan Vanessa, kendisine daha yüksek gelirli olacak olan işlerde çalışmak istiyordu ve Sammy'nin yasa dışı ay ışığı işinden bahsederken, onun ürkütücü ormanda gelir sağlamak için iş yapmasından hoşlanmadığını belirtmiştir.

Ekip, Vanessa'yı Sammy'nin teknesi ile kaçarken yakaladıklarında Vanessa, önemli bir şüpheli konumuna düşmüş ve tekne bir suç mahalli ilan edilmiştir. Vanessa'nın, dediğine göre kaçmak gibi bir niyeti yoktu ve tekneyi de kazara çalıştırmıştı. Bu yüzden ekip, kızı tekrar sorgulamışlar ve teknede bulunan her hangi bir delili yok edip etmediğinden emin olmak için tekneyi aramışlardır.

Vanessa&Sammy.png

Vanessa ve Sammy.

Ekip, tekneyi aradıktan sonra Vanessa, ekibe tekneden eşyalarını almak istediğini söylemiş ve kurban ile birlikte ay ışığı içtiğini itiraf etmiştir. Fakat Vanessa'nın dediklerini yeterli bulmayan Frank, kızdan teknede ne aradığı konusunda tam cevaplar vermesini istemiştir. Vanessa, Sammy'ye, kendisini Bayou'dan kaçıracağı sözünü verdiği için bütün varlığını ona vermiş fakat Sammy, kızın parasını kullanarak kızı kaçırmak yerine ay ışığı üretimi işine girmiştir. Bu da haliylen Vanessa'yı epey bir öfkelendirmişti çünkü artık Bayou'da geçirdiği her saniye ömrünü bitiriyordu. Vanessa'nın tek istediği şey hayatını geri kazanıp Okyanus Kıyısı'na gitmekti.

VanessaHayatKadını.png

Ekip, Hannah'nın analizi sonucunda Vanessa'nın geçmişte bir hayat kadını olduğunu öğrenmiştir.

Vakanın kapanmasının ardından oyuncu ve Amy Young, "Kayıp Ruhlar" adlı bir kitaba ait bir fotoğrafta Vanessa'nın olduğunu fark edip ser numarasını analize gönderdikten sonra, Hannah Choi'nin de yardımı ile Vanessa'nın geçmişte bir hayat kadını olduğunu öğrenmişlerdir. Kayıp Ruhlar, içinde özellikle evsiz, yetim ve sokakta yaşayan insanların bulunduğu bir kitaptı. Vakanın en sonunda ekip, karakolda bir tane bira altlığı bulup üzerini tozladıktan sonra, bunun aslında Vanessa tarafından bırakılan bir mesaj olduğunu fark etmişlerdir. Mesajda "Gece 10'da, Karanlık Sırlar açığa çıkacak, V.K." yazmaktaydı ve üzerinde de üç adet mezar taşı bulunmaktaydı. Bu durum, ekibe Vanessa'nın başının ciddi bir dertte olduğunu düşündürmüştür.

Cinayetin Detayları

VKMesaj.png

Bu gece saat 10'da
V.K.

Ekip, Vanessa'nın mesajı üzerine mezarlığa gittikleri sırada Vanessa'nın cansız bedeni ile karşılaşmışlardır ve kız, bir vudu bebeğine dönüştürülmüştü. Otopsi sonucuna göre katil, sadece kızın ağzını dikmekle kalmamış, aynı zamanda gözlerini de yerinden sökmüş ye yerine o düğmeleri dikmişti. Vanessa'nın cesedindeki bu korkunç detaylara rağmen Vanessa, aslında boğularak öldürülmüştü. Roxie'nin dediğine göre Vanessa'nın dudakları bir balık oltası ipi ve balık kancası ile dikilmişti. Bu durum, katilin balıkçılık bildiğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Bayou'da kötü şöhreti ile bilinen vudu rahibesi Erikah Mabayo'dan başkası değildir. Erikah, aynı zamanda Vanessa gibi üç kızı da öldüren ve Harvey Fitchner'ın o soruşturmada başarısız olmasına neden olan seri katilin ta kendisidir.

Ekip, Erikah'yı tutuklamaya gittiklerinde Erikah, ekip kendisine yaklaşırşarsa Amy'yi vudu bebeği ile öldüreceğini söyleyerek tehditer savurmuş, fakat Amy, geri çekilmeyi reddetmiştir. Vudu bebeğinin Amy üzerinde etkili olmaması da Erikah'nın vuduculuğunun aslında sahte olduğunu göstermekteydi.

Ekip, Erikah'yı yasa dışı bir genelev işletmek ve vuduyu kullanarak insanları kendisinden uzak tutmakla suçladıklarında Erikah, insanları ikna edebilme yeteneği olduğunu ileri sürmüş ve para kazanıp Bayou'yu terk etmek isteyen hayat kadınlığı yapan genç kızları köle yapıp izlerini yok etmenin ne kadar kolay olduğunu dile getirmiştir. Fakat Erikah'nın bu oyunu Alec Howard'ın Vanessa'yı hamile bırakması ile ağır bir darbe almıştı, ki Vanessa, bir an önce Bayou'yu terk etmek istiyordu. Erikah, sırlarının ortaya dökülmemesi için her şeyi yapardı, ki Vanessa, Bayou'dan kaçarak farkında olmadan Erikah'nın sırlarını açığa dökebilirdi. Bu yüzden Erikah, Vanessa'yı mezarlıkta boğarak öldürdükten sonra kızın cansız bedenini bir vudu bebeğine dönüştürmüştür.

Mahkeme sırasında Yargıç Dante, Erikah'yı sadece Vanessa ve diğer üç kızı öldürmekle suçlamakla kalmamış, aynı zamanda onun, hayat kadınlarını hedef alan bir cani olduğunu dile getirmiştir. Erikah, kendisinin de geçmişte bir hayat kadını olduğunu dile getirmiş ve o zamanlar diğer erkekler tarafından çeşitli işkencelere maruz kaldığını ve bu yüzden o suçlardan ötürü kadınların değil, erkeklerin cezalandırılması gerektiğini vurgulamıştır. Dante, insanların konuşmaya korkmalarından ötürü bazen yargının başarısız olduğunu, çünkü Erikah'nın vuduyu kötüye kullanarak insanların gözünü korkuttuğunu dile getirmiş ve, mahkemenin sonunda Erikah'yı şartlı tahliye olanağı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırmıştır. Vakanın kapanması ile hem bir seri katil adalete teslim edilmiş, hem de Bayou'da ki vudu terörüne bir son verilmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki