Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vanna Alabama

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Vanna Alabama
VannaAlabama.png
Profili
Tam Adı Vanna Alabama
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 21
Ağırlığı 110 lbs (52 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Ayrılık Ateşi
Zirvedeki Dolaplar(yalancı şüpheli)

Vanna Alabama (d. 1995) Ayrılık Ateşi vakasında bir şüpheli ve Zirvedeki Dolaplar vakasında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Vanna, 21 yaşında bir pop yıldızıdır. Vanna, kısa sarı saçlıdır ve sol kulağına bir küpe takar. Aynı zamanda açık renkli bir büstiyer giyer ve çok sayıda mor renkli kayış takar. Vanna ayrıca kahve içer, kayak yapar ve öd yağı kullanır.

Vakalardaki Rolü

Ayrılık Ateşi

Oyuncu, Vanna'nın kurban ile çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurban ile kayak pistinde tanışmıştı ve dün gece barda yaşanan olayda da kör kütük sarhoştu. Oyuncu daha sonra kendisine Seamus'un cinayetinde şüpheli olduğunu ve olası tüm turneleri iptal etmesini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra cinayet mahallinde kurbana ait kıllar bulmuş ve Vanna ile bir kez daha konuşmak istemiştir çünkü kılların kasık bölgesine ait olmasından bir yana, kılların üstünde Vanna'nın DNA'sı da vardı. Dediğine göre kurban kalbini kırdıktan sonra kendisine onu hatırlatacak bir şeye ihtiyacı vardı. Oyuncu başta bunun tek gecelik bir ilişki olduğunu düşünse de Vanna, bunun aslında tutkulu bir ilişki olduğunu fakat sonra birden kurbanın kendisine hediyeler almasını kesmesi ile bittiğini dile getirmiştir. Vanna kurbanın kapısına gittiğinde ise kurban, kendisini sapık olarak görmüş ve bir daha onu görmek istemediğini söylemiştir. Buna karşılık da Vanna, kurbanı sarhoş ederek kasık bölgesindeki kıllarını kesmişti.

Soruşturmanın sonunda Fiona Cummings'in tutuklanması ile Vanna suçsuz bulunmuştur.

Zirvedeki Dolaplar

Ek Bilgi

  • Vanna, ABD'li şarkıcı, söz yazarı ve oyuncu Miley Cyrus'a benzemektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki