Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Veronica Johnson

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
VeronicaJ.png
Profili
İsmi

Veronica Johnson

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

17

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

İyi Kızlar Ölmez

Veronica Johnson (d. 1996), Abigail Price'ın öldürüldüğü İyi Kızlar Ölmez (Vaka #48)'de bir şüphelidir.

Profil

Veronica, 17 yaşında, uzun kızıl saçlı ve kahverengi gözlü, lise öğrencisi bir genç kızdır. Elbisesinin sol kayışıyla tutturulmuş (özel bir lise) arması ile turuncu bir elbise giyer. Veronica ve Sabrina Kingston aynı liseye gider. Haç şeklinde altın bir kolye takar ve kırmızı bir ruj sürer. Veronica, 120 pound (55 kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Ayrıca topuklu ayakkabı giyer, talk pudrası ile temas halindedir ve akapunktur ile de ilgilenir.

Vakadaki Rolü

Veronica, Başkan Howard Johnson'ın yeğenidir.

Ekip, malikhane bahçesinde kurbana ait çirkin bir karikatür bulduktan ve üzerindeki parmak izlerini analiz edip izlerin Veronica'ya ait olduğunu saptadıktan sonra Veronica'yı sorguya almışlardır. Ekip, Veronica'yı sorguya aldıklarında Veronica, ekipten Abigail konusunu aşmalarını istediğinde Grace, her ne kadar başkanın yeğeni olsa da, ekibe yardım etme zorunluluğu olduğunu dile getirmiştir. Dediğine göre Abigail bekaret birliği başkanı olana kadar Veronica okulun en popüler kızıydı ve Abigail, bütün ilgi alakayı üzerine çekince Veronica bütün popülerliğini kaybetmişti ve ona göre Johnson ailesinden hiç kimse popülerlikten düşürülemezdi. Grace, Veronica'nın hareketlerinden ve tavırlarından hoşlanmamış ve konuşmanın böyle bitmesinden memnun kalmamıştır.

Ekip daha sonra Veronica'nın Sabrina Kingston'a uyuşturucu sattığını gösteren bir fotoğraf bulmuşlar ve bunun üzerine önce Sabrina, daha sonra da Veronica ile konuşmuşlardır. Fakat ekip başta neden Veronica'nın uyuşturucu sattığını anlayamamışlardı çünkü Johnson ailesi zaten yeterince zengindi ve Veronica'nın da para sıkıntısı yoktu. Dediğine göre Sabrina'ya sattığı şey aslında kafein ve talk karışımı bir maddeydi ve Sabrina'nın bunun çok kolay bir şekilde sert bir toz olacağına inanacağını düşünmekteydi. Ayrıca Sabrina gibi "ikiyüzlü iyi niyetliler"den bıktığını dile getirerek Sabrina'yı aşağılamış, bu da Grace'in hoşuna gitmemiştir. Aynı ilk konuşmadaki gibi Grace, Veronica'nın "asi" tavırlarından hoşlanmamış, fakat ekip yinede katili yakalamaya yardımcı olacak yeni deliller elde edinmişlerdir.

Vakanın sonunda Veronica, her ne kadar Grace'in deyimiyle ukala ve sinir bozucu bir kız olsa da ve ekibe yardım etmeyi reddetse de, katil olan Sabrina Kingston tutuklandığı için serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki