FANDOM

Veronica Salter
VeronicaSalter
Profili
Tam Adı Katherine Vojtka
Diğer ad(lar)ı Veronica Salter
Uyruğu Slovakya Bayrağı Slovakya
Yaşı 22
Ağırlığı 119 lbs (55 kg)
Durumu Hayatta
Vakalar Kanguruları da Vururlar(tutuklandı)
Gizemli Ada - Mavi Ceset(adı geçti)

Veronica Salter (gerçek adı: Katherine Vojtka; d. 1994) Kanguruları da Vururlar vakasında Rufus Murlock'un katilidir.

Profili

Veronica, 22 yaşında bir genç kızdır. Veronica, uzun kestane rengi saçlı ve yeşil gözlüdür ve üzerine gri bir elbise giymektedir. Ayrıca saçının sol tarafına bir adet Çöl Gülü takmaktadır ve sol omzu, kurşun yediği için sargılıdır. Bunların yanında Veronica'nın veggiemite yediği, Şiraz içtiği ve dalış yaptığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Veronica ile kendisini Rufus'un cesedine götürdükten sonra konuşmak istemiştir. Rufus'un daha az önce hayatta olduğunu belirten Veronica, yaşadığı olayın şokunu üstünden atamamıştı. Oyuncu kendisine olayın nasıl geliştiğini sorduğunda Veronica, kurbanın kendisine gelen bir telefonla dışarıya çıktığını, kendisinin de not tutmak için peşinden gittiğini, tam bu sırada önce kolunda bir acı hissettiğini ve hemen ardından da başına vurulup bayıldığını, uyandığında ise Rufus'u yerde cansız halde gördüğünü söylemiştir. Her şey bir anda gerçekleştiği için de failin kim olduğunu bilmiyordu.

Oyuncu daha sonra kurbanın mülkü olan gemi enkazında Veronica'nın telefonunu bulmuş ve kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre patronunun sakladığı bir şeyler vardı ve o da bunun ne olduğunu bulmak istiyordu. Kurbana doğrudan sorduğunda kurban kendisini geçiştirdiği için o da gizlediği şey her neyse kendisi bulmaya karar vermişti. Veronica son olarak patronuyla ilgili her şeyi bilmeden ona işinde yardımcı olamayacağını sözlerine eklemiştir.

Soruşturmanın sonunda ise Rufus'u öldürenin Veronica'nın ta kendisi olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında Veronica'nın aynı zamanda, aslında Büro'nun peşinde olduğu SOMBRA deneğinin ta kendisi olduğu da ortaya çıkmıştı. Dediğine göre aylarca Avustralya'da SOMBRA'dan gelecek emirleri bekliyordu. Hedefin Rufus olduğu yönünde emir geldiğinde de Rufus'u altı kurşunla öldüren Veronica, daha sonra da şüphe çekmemek adına kendi koluna sıkmıştı. Mahkeme sırasında Veronica, SOMBRA'nın terör örgütü değil yeni dünya düzeni olduğunu, işlediği şeyin de cinayet değil temizlik olduğunu söylemiş ve bunun üzerine Yargıç Adaku, Veronica'yı 35 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Mahkemenin ardından oyuncu, SOMBRA'nın hedefi hakkında bilgi almak ve Veronica'nın geçmişini öğrenmek istemekteydi. Marina Romanova ile birlikte kızı sorgulamadan önce opera binasını arayan oyuncu, orada Veronica'ya ait bir tespih bulmuş ve tespihi inceleyen Elliot, Veronica'nın gerçek adının Katherine Votjka olduğunu ve aslen Slovakyalı bir yetim olduğunu ortaya çıkarmıştır. Sorgu sırasında Veronica, yetimhanede şiddete maruz kaldığını fakat kaçtıktan sonra SOMBRA'nın kendisini kuvvetli, korkusuz ve güçlü biri yaptığını söylemiş ve SOMBRA'ya ihanet etmeyeceğini belirtmiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki