FANDOM

Şüpheli
VW.png
Profili
İsmi

Victor Wollcraft

Boyu

5'11" (1,80m)

Yaşı

46

Ağırlığı

180 lbs (82kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Wollcraft'ların Yaratığı

Victor Wollcraft (d. 1967), oğlunun kız arkadaşı olan Claire Godwin'in öldürüldüğü Wollcraft'ların Yaratığı (Vaka #30)'nda şüphelidir.

Profili

Victor, 46 yaşında, sağ tarafı aşağıya doğru taralı koyu kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Victor genellikle düğmeleri sol üstte olan bir bilim adamı kıyafeti giyer. 180 Ibs (82kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB-'tir. Victor ayrıca bilim adamı olduğu için mühendislik bilgisine sahiptir, Almanca bilir ve vücudunda yanıklar vardır.

Vakadaki Rolü

Victor Notlar.png

Victor'un deney notları.

Ekip, Wollcraft'ların garajında Claire'in yanmış cesedini bulduklarında, Victor tarafından durdurulmuşlardır. Dediğine göre daha henüz gelmişti ve cinayet hakkında hiç bir fikri yoktu. Ekip kendisine deneysel makineyi sorduklarında makine için izni olduğunu ve son derece yasal olduğunu belirtmiştir. Ayrıca kendisinin saygın bir bilim adamı olduğunu ve hiçbir şekilde bir insanın canını yakmayacağını söylemiştir. Makine hakkında ise, bunun elektronik bir devrim ve henüz prototip aşamasında olduğunu ve amacının insan beyninin faaliyetini daha önce hiç tutturulamamış bir denge ile takip etmek olduğunu söylemiştir. Ekip ayrıca kendisinden kolunda sıkı sıkı tuttuğu deney notlarını da istemişlerdir.

Victor Yanık.png

Victor, ekibe göğsündeki yanığı gösterirken.

Ekip, daha sonra Victor'un köpeği Elphaba'nın cesedinin çalıntı kemikler ve diğer kadavralardan alınan parçalar ile birleştirilmiş halde bulduklarında, Victor'u yeniden çağırmışlardır. Victor, bunu kendisinin yaptığını itiraf etmiştir. Dediğine göre karısı, Fran Wollcraft ve Elphaba, yıllık köpek yarışmasına çok sıkı bir şekilde hazırlanmışlar ve Elphaba öldüğünde Fran'ın kalbi kırılmıştır. Victor, karısını o halde görmeye dayanamadığı ve canlandırma ile ilgili eski teorileri araştırıp, bunun hakkında deneyler yapmaya başladığını ve Fran'ın da ona katıldığını söylemiştir. Ekip, deneysel makineyi analiz ettiklerini ve Claire'i öldüren voltaj'dan ötürü makinenin kıvılcımlar saçtığını söylemişlerdir. Victor, bunun üzerine ekibe göğsündeki yanık izleri göstermiş ve makinenin henüz tam anlamda hazır olmadığını, bu yüzden de önceki deneylerde derisini yaktığını dile getirmiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki