FANDOM

Vincent Lorenzo
VincentLorenzo.png
Profili
Tam Adı Vincent Lorenzo
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 29*
Ağırlığı 178 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Serada Kan Revan

Vincent Lorenzo Serada Kan Revan vakasında bir şüphelidir.

Profili

Vincent, merhum Maximillan Poe'nun kayınbiraderidir ve 29 yaşındadır. Vincent kısa siyah saçlıdır, üzerine kahverengi bir ceket ile kömür grisi bir gömlek giyer ve yağ rengi bir kasket takar. Vincent ayrıca güve ilacı kullanır, kaligrafi bilir ve faytona biner.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu Vincent'i kilise de bulduğu, kurbanın karısıyla çekilmiş bir fotoğrafta tanımladıktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Valeria'nın ölüm haberini aldıktan sonra Max'la buluşmak için İtalya'dan yola çıkmış fakat kardeşinin ölümünden ötürü fazla üzgün olduğu için onunla buluşma cesareti gösterememişti.

Oyuncu daha sonra kurbanın serasında Valeria'nın Vincent'e vermiş olduğu madalyonu bulmuş ve Vincent ile tekrar konuşmak istemiştir. Vincent bu kez Max'la buluşmadım diyerek yalan söylediğini ve aslında Concordia'ya varır varmaz ilk işinin Max'ın yanına gitmek olduğunu söylemiştir. Dediğine göre kurban, ne kendisine ne de ailesine Valeria'nın durumundan hiç bahsetmemişti, yani kardeşinin ölümünden kurbanı sorumlu tutuyordu. Vincent son olarak kurbanın kardeşine bakması gerektiğini, ya da en azından ailesinin yanına İtalya'ya göndermesi gerektiğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Sheila Black'in tutuklanması ile Vincent suçsuz bulunmuştur. Oyuncu daha sonra Vincent'e Valeria'nın ölümünün ardındaki gerçeği anlatarak Valeria'nın aslında Max'ın da katili olan Sheila tarafından öldürülmüş olduğunu söylemiştir. Bunun yanı sıra kurbanın avukatları, kurbanın vasiyetini değiştirdiğini ve tüm mirasını merhum karısının ailesine bıraktığını söylemişti, yani kurbanın mirası Valeria'nın en yakını olan Vincent'e kalacaktı. Vincent kurbanın parasını istemediğini söyleyerek parayı oyuncuya verip İtalya'ya dönmeye karar vermiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki