FANDOM

Vincenzo Costa
VinnieCosta.png
Profili
Tam Adı Vincenzo Costa
Diğer ad(lar)ı Vinnie
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 27*
Ağırlığı 148 lbs (67 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu A-
Durumu Merhum
Vakalar Bir Noel Cinayeti
İçinden Tren Geçen Vaka
Ölüm Bir Kabare
Küçük Evde Cinayet(tutuklandı)
3.10 Ölüm Treni
Kan Gölü(öldürüldü)

Vincenzo "Vinnie" Costa Bir Noel Cinayeti, İçinden Tren Geçen Vaka ve Ölüm Bir Kabare vakalarında bir şüpheli ve Küçük Evde Cinayet vakasında Benjamin Galls'ın katilidir. Vinnie Kan Gölü vakasında öldürülmüştür.

Profili

Vinnie 27 yaşında, İtalyan asıllı bir serseridir. Vinnie kısa siyah saçlıdır ve üzerine kırmızı bir gömlek giyer.

"Bir Noel Cinayeti"nde Vinnie piyango ile vist oynar ve enfiye çeker.

"İçinden Tren Geçen Vaka"da Vinnie keskin nişancıdır.

"Ölüm Bir Kabare"de Vinnie kahve içer.

"Küçük Evde Cinayet"de Vinnie buğday çiğner, süt içer ve ve bir Collie sahibidir.

Criminal Case'deki Rolü

Bir Noel Cinayeti

Oyuncu cinayet mahallinde Vinnie'nin muştasını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Vinnie, polisle konuşmak istemediğini belirtse de Rick'in öldüğünü duyunca şaşırmış ve onu kardeşi gibi bildiğini dile getirmiştir. Oyuncu kendisine muştayı sorduğunda Vinnie, sokaklarda hayatın zor olduğunu belirterek ona kendisini savunmayı öğrettiğini belirtmiş ve oyuncuyu kurbanın evine yönlendirmiştir.

Oyuncu daha sonra Vinnie'nin Rick'e gönderdiği ölü sıçanı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre sıçanı göndermesinin amacı, onu bir keresinde bir polisle konuşurken görmüş olmasıydı. Konuşmanın ne hakkında olduğunu bilmese de sıçanı, Rick'e polislere ötmenin iyi bir şey olmadığını göstermek için yollamıştı.

Soruşturmanın sonunda Taklacı Tim'in tutuklanması ile Vinnie suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Rick'in, birisinden bir takım kanıtları yok etmesi, hatta bir polis memuruna yok ettirmesi için para aldığını öğrenmiş ve Vinnie'ye Rick'in suç ortağı hakkında soru sormak istemiştir. Vinnie, başta konuşmaya pek istekli olmasa da failin muhtemelen İrlanda cemiyetinin nüfuzlu ve geçmişteki suçlarını örtbas etmek isteyebilecek bir mensubu olabileceğini söylemiştir

İçinden Tren Geçen Vaka

Oyuncu cinayet mahallinde Vinnie'nin kanlı bıçağını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Vinnie doğrudan Peder Donovan'ın ölümüyle ilgisi olmadığını, kendisinin din adamlarını öldürmediğini söylemiştir. Fakat dediğine göre Donovan'ın göründüğü kadar temiz olmadığından ve geçmişte birisini öldürdüğünden haberi vardı. Oyuncu bunu bilse de Vinnie, bunun yanında bir de Donovan'ın muzır birisi olduğunu, hatta başkalarının kafalarını elleriyle kırdığını söylemiş ve eğer ölmüşse, bunun ektiği günahları biçtiği anlamına geldiğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Donovan'ın geçmişte öldürdüğü şahsın Vinnie'nin bir yakını olabileceğini öğrenmiş ve Vinnie'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Donovan'ın öldürdüğü kişi babasıydı ve olay İtalyanlar ile İrlandalılar arasında yaşanan bir sokak çatışması sırasında gerçekleşmişti. Vinnie her ne kadar yıllar içinde babasının intikamını almak istese de onun için kurşun harcamanın anlamsız olacağını düşünüyordu.

Soruşturmanın sonunda Edward Whimple'ın tutuklanması ile Vinnie suçsuz bulunmuştur.

Ölüm Bir Kabare

Oyuncu Pembe Değirmen kabaresinde Vinnie'ye hediye edilmiş bir içki şişesi bulduktan sonra Vinnie ile konuşmak istemiştir. Her ne kadar oraya içki için rahatlamak için geldiğini öne sürse de İrlandalıların bölgesinde, özellikle de hayat kadını cinayetlerinin yaşandığı bir dönemde bir İtalyan olarak bulunması kendisini şüpheli yapıyordu. Vinnie yine de İtalyanların masum olduğu ve cinayet ile alakası olmadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Vinnie'nin Gladys ile ilgili gözünü üstünde tutmaktan bahsettiği notunu bulmuş ve Vinnie'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Gladys ile ilk kez Yeni Liman'daki berber dükkanında karşılaşmış ve kendisine kız kardeşini hatırlattığı için onu korumak istemişti. Dediğine göre fahişeliğe geri döndüğünü öğrendikten ve Kadın Katili'nin ortalıkta dolanmasından ötürü Gladys'i kollamak istemiş fakat başarısız olmuştu.

Soruşturmanın sonunda Kadın Katili'nin Fiona Flanagan olduğunun ortaya çıkması ile Vinnie suçsuz bulunmuştur.

Küçük Evde Cinayet

3.10 Ölüm Treni

Cinayetin Ayrıntıları

Katil ve Nedenleri

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki