Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Virginia Purnell

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Virginia Purnell
VirginiaPurnell.png
Profili
Tam Adı Virginia Purnell
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'2" (1,58 m)
Yaşı 76
Ağırlığı 106 lbs (48 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümün Bağladıkları(tutuklandı)

Virginia Purnell (d. 1940) Ölümün Bağladıkları'nda Kelly Purnell'in katilidir.

Profili

Virginia, Kelly Purnell'in annesidir ve 76 yaşındadır. Virginia ağarmış saçlara sahiptir, üzerine kırmızı bir kazak giyer ve başına üç renkli bir beyzbol şapkası takar. Virginia'nın polen alerjisi vardır, aynı zamanda moka içer ve ABD ulusal marşını bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Virginia'nın valizini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kendisine Seattle'ı gezdirmesi için kızını bekliyordu. Hatta kızının ünlü olması hoşuna gitse de tam olarak nasıl bir iş yaptığından pek haberdar değildi. Oyuncu kendisine kızının öldürüldüğünü söylediğinde Virginia, önce kocasını şimdi de kızını kaybettiğini söyleyerek duyduğu üzüntüyü dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Virginia'nın kurbana gönderdiği fakat kurbanın geri çevirdiği cenaze davetiyesini bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Kelly, çok meşgul olduğunu iddia ederek kendi babasının cenazeye katılmamış, bu da kendisinin hoşuna gitmemişti. Virginia ayrıca eskiden ailenin her şeyden önce geldiğini, zamane kadınlarının ise sadece kariyerlerini düşündüğünü sözlerine eklemiştir.

Soruşturmanın sonunda Virginia'nın kendi kızının katili olduğu ortaya çıkmıştır. Dediğine göre Kelly'nin kariyer kurmanın peşinden büyük şehre taşınması kendisi ile kocası Hector'u oldukça üzmüştü. Kelly sürekli kendi ailesini ihlal etmişti ama asıl bardağı taşıran son damla Kelly'nin babasının cenazesine bile katılmaya teşebbüs etmemesiydi. Bu durum karşısında artık sabrı taşan Virginia, Kelly'yi USNay otobüsünde bulmuş ve Kelly'nin aynı ilgisizliğine devam etmesi üzerine orada bulduğu çakıyı Kelly'nin boynuna saplayarak ölümüne neden olmuştu. Mahkemede Yargıç Adaku, Virginia'yı yüksek güvenlikli bir sağlık kurumuna göndermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki