Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Virginia Watchbird

1.341pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share
VirginiaWatchbird.png
Virginia Watchbird

Virginia Watchbird (1989-2014) White Peaks Projesi'nde kurbandır.

Profili

Virginia, 25 yaşında, uzun, kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir genç kızdı. Virginia, amatör bir sinemacı ve PKEM'nin çaylak memuru Amy Young'ın çocukluk arkadaşıydı. Öldürülmeden önce üzerine kahverengi bir palto ile mavi bir tişört giymekte ve başına bordo bir bere ile boynuna siyah bir atkı takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu ve Frank Knight, Virginia'nın cesedini Derin Ormanda bir ağacın dallarına saplanmış olarak bulmuşlar ve otopsi için derhal Roxie Sparks'a yollamışlardır. Otopsi sonucuna göre cinayet silahı bariz bir şekilde Virginia'yı delen ağaç dalıydı. Virginia, katil tarafından kuvvetlice ağaca itilmesi sonucunda ağacın dalına saplanmış ve oldukça yavaş ve acı dolu bir ölüme maruz kalmıştı. Roxie'nin ekibe otopsinin detaylarını anlatması sırasında Amy'nin odaya girmesi Frank'in hiç hoşuna gitmemiş fakat Roxie, Virginia'nın Amy'nin çocukluk arkadaşı olduğunu ve kızın arkadaşının öldüğünü bilmeye hakkı olduğunu söylemiştir.

Amy'nin müdahalesinden sonra Roxie, cesedin üzerinde katil tarafından bırakılan yaralar olduğundan ve kurbanın kıyafetlerini incelemesi sonucunda üzerinde bal kabağı çorbası kalıntıları bulduğundan bahsetmiştir. Bu inceleme sonucuna göre katil bal kabağı çorbası içmekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, kurbanın film yapımcısı olan Lola Dickinson'dır.

Tutuklama sırasında Lola, Uyurgezer hakkındaki belgeseli tamamlamak istediğini, fakat bunu Virginia hayattayken yapabilecek olduğunu söylemiş fakat Frank, Lola'ya cinayet mahallindeki delilleri göstererek suçlu olduğunu, Virginia'nın bıçağının üzerindeki kanın ona ait olduğunu dile getirmiştir. Lola, bunun üzerine cinayeti itiraf etmek zorunda kalmış fakat yaşanan şeyin bir kaza olduğunu belirtmiş ve başından beridir olanı biteni ekibe anlatmaya başlamıştır.

Beyaz Tepeler'deki insanlar Uyurgezer hakkında tarihi ifadeler yerine daha çok kan ve şiddet görmek istiyorlardı ve belgeselin buna uygun olması gerektiğini düşünen Lola, bunun hakkında Virginia ile defalarca kez konuşmuş fakat her konuşma sırasında Virginia'nın kızmasına neden olmuştur. Bunun üzerine Uyurgezer gibi davranarak Virginia'yı takip eden Lola, kıza korku salmak istemiş ve bu yüzden kız, Uyurgezerin kendisini takip ettiğini düşünerek korku içinde yaşamaya başlamıştır. Lola'nın daha sonra kendisini Virginia'ya göstermesi ile Virginia, cep bıçağı ile Lola'yı bıçaklamış, bu da Lola'nın kızı ağaca doğru itmesine neden olmuştur. Fakat kızı ne kadar kuvvetli ittiğinin farkına varmayan Lola, istemeden de olsa Virginia'nın ölümüne neden olmuştu. Bunun üzerine oyuncu Lola'yı Virginia'yı ölüme terk etmek, durumu polise ihbar etmemek ve polise yalan söylemek suçlarından ötürü tutuklamıştır.

Mahkeme sırasında Lola, Virginia'nın artık Uyurgezer efsanesinin bir parçası olduğunu ve belgeseli sayesinde herkes tarafından hatırlanacağını söylemiş, fakat bu iddiaya karşı tepesi atan Yargıç Dante, Virginia'nın daha 25 yaşında olduğunu ve önünde bir sürü fırsatlar olduğundan, fakat Lola'nın bütün bu fırsatları cinayetle yok etmiş olduğunu söylemiştir. Cinayetin Lola'nın düşündüğü gibi kaza olduğuna inanmayan Dante, Virginia Watchbird cinayetinin birinci dereceden faili olmasından ötürü Lola'yı 25 yıl hapse mahkum etmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki