Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vitali Borodin

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Vitali Borodin
Vitali Borodin.png
Profili
Tam Adı Vitali Borodin
Виталий Бородин
Uyruğu Rusya Bayrağı.png Rusya
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Cinayet İçin Geri Sayım(öldürüldü)

Vitali Borodin (Rusça: Виталий Бородин) Cinayet İçin Geri Sayım vakasında kurbandır.

Profili

Vitali Borodin, Rusya meclisinde önemli bir senatör ve Milli Savunma Komitesinin başıydı. Borodin öldürülmeden önce siyah bir takım elbise giymekte ve kırmızı bir kravat takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Borodin'in cesedi ile COSMORUS kontrol odasında karşılaşmıştır. Görünene göre kurbanın boğazı kesilmiş ve alnına Rusça bir kelime kazınmıştı. Angela Douglas'ın bulgularına göre kurbanın boğazı lazerli bir silahla kesilmiş ve harfler de yine aynı silahla kazınmıştı. Alnındaki kelime "ZLOY" (ЗЛОЙ) diye okunmakta ve Rusça'da "KÖTÜ" anlamına gelmekteydi. Angela bunun yanı sıra kurbanın üstünde koyun eti ve erişte izlerine rastlamıştı ve bunlar, Kazakistan'a özgü bir yemek olan beşparmağa aitti. Bu da katilin beşparmak yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda Borodin'in katilinin, kozmonot Yelena Tereşkova olduğu ortaya çıkmıştır.

Oyuncu önüne bütün delilleri serdikten sonra Yelena, ona Borodin'i öldürme emrini Nataşa Romanova'nın verdiğini itiraf etmiştir. Dediğine göre eğer Nataşa'nın dediğini yaparsa uzaya gidebilecekti. Borodin, Milli Savunma Komitesinin başı olduğu için Nataşa, kendisine uzaya gitmesine engel olan kişinin Borodin olduğunu söylemişti. Oyuncu tam da kendisine uyduyu soracağı sırada yer sallanmaya başlamış ve kontrol odasından bir şey fırlatılmıştı.

İkisinin de mahkeme karşısına çıkarılmasıyla birlikte Yargıç Adaku, çifte duruşma yapacağı için oldukça heyecanlanmıştı. Vitali Borodin'in katilinin Yelena olduğunu fark ettiğinde Yelena, Nataşa'nın kendisini kandırdığını belirtmiştir. Nataşa bunun üzerine Yelena'nın henüz görevini tamamlamadığını ve roketi aslında onun fırlatması gerektiğini söylemiştir. Yani Nataşa, uyduyu fırlatarak dünyanın kontrolünün bir suç örgütüne geçmesini sağlayacaktı. Nataşa cinayete azmettirmek, Rus halkına ve tüm dünyaya ihanet etmek, komplo kurmak ve Büro'ya başından beridir yalan söylemekten ötürü mahkeme tarafından 75 yıl hapisle cezalandırılmıştır. Bunun yanında Yelena ise 50 yıl hapse mahkum edilmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki