Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Vito Pioni

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

VitoPioni.png
Vito Pioni

Vito Pioni Öldürme Zamanı'nda kurbandır.

Profili

Vito Pioni, hafif seyrek kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir adamdı. Genellikle üzerine gri çizgili bir gömlek, onunda üzerine koyu gri bir ceket giymekte, ayrıca da kahverengi bir kravat takmaktaydı. Bunların yanında ceketinin sağ üst cebinde bir adet dolma kalem ve sol yakasında altın bir yerküre broşu vardır. Vito aynı zamanda Daily Dawn adlı gazetenin yazı işleri müdürü idi.

Cinayetin Detayları

Pioni, ana tren garının saatine, katil tarafından vücudu bir halat tarafından bağlanmış bir halde bulunmuştu. Otopsi sonucuna göre Pioni'yi öldüren şey saatin akrep ve yelkovanı idi, yani iki kol ayrı yönlere hareket edip halatları germesi sonucunda kurban boğularak ölmüştü, bu durumda saatin cinayet silahı olduğunu göstermekteydi. Roxie aynı zamanda hem kurbanın boynunda hem de halatın üzerinde yağ izine rastlamıştı ve bu yağ lazanya yapımında kullanılan makarna yağıydı, bu da katilin lazanya yediğini göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Uzun bir soruşturmanın sonucunda Vito'nun katilinin İç Kargaşa'nın lideri olan Fredo Mancini olduğu ortaya çıkmıştır.

Fredo, ilk başta oyuncunun kendisine yalan söylediğini iddia etse de Amy, Fredo'nun suçlu olduğunu göstermeye yetecek delili Fredo'nun gözleri önüne sermiştir. Fredo'nun dediğine göre Daily Dawn, "sağcı domuzlardan" oluşan bir gazeteydi ve politikacılar, polis ve bankaların birleşiminden bile daha çok yalanları vardı. Bu yüzden Fredo, cinayeti haklı bulmuş, bu da Amy'nin midesini bulandırmıştı.

Amy, Amir Marquez ve Hannah, oyuncu ile birlikte Fredo'nun duruşmasına katılmışlar ve Fredo bu noktada Yargıç Dante'nin "faşist" olduğunu iddia etmiştir. Aynı zamanda da Ana Tren Garı'ndan kalkan trenleri kullanamayacak olan insanların şanslı olduklarını, çünkü Vito Pioni'yi öldürmesinin aslında bir tuzak olduğunu dile getirmiştir. Fredo, daha sonra İç Kargaşa'nın devrimini başlatmak adına üzerindeki bombayı göstererek mahkeme salonunda bulunan polis, yargıç, basın, siyasiler ve bilimum herkesi öldürme teşebbüsünde bulunmuştur. Amy, Fredo'ya bombayı patlatmaması için yalvarsa da Fredo, Amy'ye saatin kaç olduğunu sormuş ve 11:05 cevabını aldığında düğmeye basıp mahkeme salonunu havaya uçurma teşebbüsünde bulunmuş, fakat düğmeye basamadan Hannah, Amy'nin silahını kaptığı gibi Fredo'yu alnının çatından vurmuştur. Bu sayede Hannah, mahkemeye yapılacak olan intihar saldırısı önlemiş, fakat daha sonra birisini vurduğu için travma yaşamaya başlamıştır. Bu olay, tam anlamıyla İç Kargaşa'nın sonu olmuştur.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki